W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Rekrutacja PSM II stopnia

Na niebieskim tle informacja o rekrutacjo na rok szkolny 2023/2024. Po obu stronach zdjęcia instrumentów.

Zasady rekrutacji do pierwszej klasy szkoły muzycznej II stopnia w PSM I i II st. im. St. Moniuszki w Zabrzu

  • O  przyjęcie do szkoły muzycznej II stopnia może ubiegać się kandydat, który w danym roku kalendarzowym kończy co najmniej 10 lat oraz nie więcej niż 23 lata.
  • Rodzice/Opiekunowie prawni kandydata lub pełnoletni kandydat składają do dnia wyznaczonego przez szkołę wypełniony i podpisany wniosek o przyjęcie do szkoły wraz z zaświadczeniem lekarskim. Prosimy o wypełnienie wniosku pismem drukowanym.
  • Dokumenty należy składać w sekretariacie szkoły do dnia poprzedzającego badanie przydatności 
    Kontakt pod numerem telefonu: 32 271 46 79, 
  • Komisja rekrutacyjna podaje wyniki postępowania rekrutacyjnego w formie pisemnej na szkolnej tablicy ogłoszeń w terminie 7 dni od dnia przeprowadzenia egzaminu wstępnego, podając do publicznej wiadomości listę kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych. Lista nie jest równoznaczna z listą kandydatów przyjętych i nieprzyjętych.
  • W przypadku równorzędnych wyników uzyskanych przez kandydatów na pierwszym etapie postępowania rekrutacyjnego (egzamin wstępny), na drugim etapie postępowania rekrutacyjnego brane są pod uwagę łącznie następujące kryteria:

(Kandydat niepełnoletni)
 -wielodzietność rodziny kandydata
- niepełnosprawność kandydata
- niepełnosprawność jednego z rodziców kandydata
- niepełnosprawność obojga rodziców kandydata
- niepełnosprawność rodzeństwa kandydata
- samotne wychowywanie kandydata w rodzinie
(Kandydat pełnoletni)
- wielodzietność rodziny kandydata
- niepełnosprawność kandydata
- niepełnosprawność dziecka kandydata
- niepełnosprawność innej osoby bliskiej, nad którą kandydat sprawuje opiekę
- samotne wychowywanie dziecka przez kandydata.

  • Listę kandydatów przyjętych do szkoły podaje się w formie pisemnej na szkolnej tablicy ogłoszeń w terminie do dnia 5 sierpnia.
  • Osoby przyjęte obowiązane są do zgłoszenia się do szkoły w dniu 4 września nowego roku szkolnego. Niedopełnienie tego obowiązku oraz nie powiadomienie szkoły w ciągu 10 dni od tej daty o przyczynach nieobecności, będzie traktowane jako rezygnacja kandydata z nauki.

Przepisy dotyczące naboru:
Ustawa z dnia 14  grudnia 2016 roku zm. prawo oświatowe - art.142
Rozporządzenie MKiDN z dnia 9 kwietnia 2019 w sprawie warunków i trybu przyjmowania uczniów do publicznych szkół i publicznych placówek artystycznych  (Dz.U. z 2019 r,, poz. 686)

Wszystkim kandydatom życzymy powodzenia!

 

Materiały

Wymagania dl kandydatów II st.
Wymagania​_dla​_kandydatów​_II​_st.pdf 0.09MB
Terminy egzaminów wstępnych 2023
terminy​_egzaminów​_wstępnych​_2023.pdf 0.08MB
Wniosek kandydata niepełnoletniego do PSM II st.
wniosek​_kandydata​_niepełnoletniego​_do​_PSMII​_st.pdf 0.15MB
Wniosek kandydata pełnoletniego do PSM II st.
wniosek​_kandydata​_pełnoletniego​_do​_PSM​_II​_st.pdf 0.15MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
05.04.2023 17:43 Małgorzata Tyszer
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Ewa Skibińska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rekrutacja PSM II stopnia 1.0 05.04.2023 17:43 Małgorzata Tyszer

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}