Rekrutacja PSM II stopnia
Zasady rekrutacji do pierwszej klasy szkoły muzycznej II stopnia w PSM I i II st. im. St. Moniuszki w Zabrzu
- O przyjęcie do szkoły muzycznej II stopnia może ubiegać się kandydat, który w danym roku kalendarzowym kończy co najmniej 10 lat oraz nie więcej niż 23 lata.
- Rodzice/Opiekunowie prawni kandydata lub pełnoletni kandydat składają do dnia wyznaczonego przez szkołę wypełniony i podpisany wniosek o przyjęcie do szkoły wraz z zaświadczeniem lekarskim. Prosimy o wypełnienie wniosku pismem drukowanym.
Kandydat niebędący obywatelem polskim dodatkowo dostarcza dokumenty określone w art. 165 ustawy Prawo oświatowe.
- Dokumenty należy składać w sekretariacie szkoły do dnia poprzedzającego badanie przydatności
Kontakt pod numerem telefonu: 32 271 46 79, - Komisja rekrutacyjna podaje wyniki postępowania rekrutacyjnego w formie pisemnej na szkolnej tablicy ogłoszeń w terminie 7 dni od dnia przeprowadzenia egzaminu wstępnego, podając do publicznej wiadomości listę kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych. Lista nie jest równoznaczna z listą kandydatów przyjętych i nieprzyjętych.
- W przypadku równorzędnych wyników uzyskanych przez kandydatów na pierwszym etapie postępowania rekrutacyjnego (egzamin wstępny), na drugim etapie postępowania rekrutacyjnego brane są pod uwagę łącznie następujące kryteria:
(Kandydat niepełnoletni)
-wielodzietność rodziny kandydata
- niepełnosprawność kandydata
- niepełnosprawność jednego z rodziców kandydata
- niepełnosprawność obojga rodziców kandydata
- niepełnosprawność rodzeństwa kandydata
- samotne wychowywanie kandydata w rodzinie
(Kandydat pełnoletni)
- wielodzietność rodziny kandydata
- niepełnosprawność kandydata
- niepełnosprawność dziecka kandydata
- niepełnosprawność innej osoby bliskiej, nad którą kandydat sprawuje opiekę
- samotne wychowywanie dziecka przez kandydata.
- Listę kandydatów przyjętych do szkoły podaje się w formie pisemnej na szkolnej tablicy ogłoszeń w terminie do dnia 5 sierpnia.
- Osoby przyjęte obowiązane są do zgłoszenia się do szkoły w dniu 4 września nowego roku szkolnego. Niedopełnienie tego obowiązku oraz nie powiadomienie szkoły w ciągu 10 dni od tej daty o przyczynach nieobecności, będzie traktowane jako rezygnacja kandydata z nauki.
Przepisy dotyczące naboru:
Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 roku zm. prawo oświatowe - art.142
Rozporządzenie MKiDN z dnia 9 kwietnia 2019 w sprawie warunków i trybu przyjmowania uczniów do publicznych szkół i publicznych placówek artystycznych (Dz.U. z 2019 r,, poz. 686)
Wszystkim kandydatom życzymy powodzenia!
Materiały
Wymagania dl kandydatów II st.Wymagania_dla_kandydatów_II_st.pdf 0.09MB Terminy egzaminów wstępnych 2023
terminy_egzaminów_wstępnych_2023.pdf 0.08MB Wniosek kandydata niepełnoletniego do PSM II st.
wniosek_kandydata_niepełnoletniego_do_PSMII_st.pdf 0.15MB Wniosek kandydata pełnoletniego do PSM II st.
wniosek_kandydata_pełnoletniego_do_PSM_II_st.pdf 0.15MB
- Pierwsza publikacja:
- 05.04.2023 17:43 Małgorzata Tyszer
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Ewa Skibińska
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Rekrutacja PSM II stopnia | 1.0 | 05.04.2023 17:43 Małgorzata Tyszer |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP