Rozpatrywanie skarg i wniosków
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny, Dyrektor Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bolesławcu przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w poniedziałki od godz. 15.00 do 16.00.
Skargi i wnioski do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Bolesławcu można składać na piśmie, pocztą elektroniczną lub ustnie. W przypadku składania skargi ustnie - przyjmujący sporządza Protokół z ustnego zgłoszenia skargi/wniosku. Osoba zgłaszająca skargę telefonicznie jest informowana o konieczności złożenia skargi na piśmie lub osobiście, bo w przeciwnym wypadku skarga nie jest rozpatrywana.Skargi i wnioski anonimowe, które nie zawierają imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego nie są rozpatrywane (za wyjątkiem informacji o zagrożeniu życia i zdrowia).
Radca Prawny koordynuje rozpatrywanie wszystkich skarg/ wniosków wnoszonych do PPIS w Bolesławcu i prowadzi ich rejestr.
Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg/wniosków powierzono kierownikom komórek organizacyjnych.
Skargi/wnioski rozpatrywane są przez oddziały merytoryczne bez zbędnej zwłoki - najpóźniej w terminach wskazanych przez Kodeks postępowania administracyjnego.