Zawiadomienie o wstrzymaniu biegu terminów do załatwienia spraw z zakresu dostępu do informacji publicznej
18.03.2021
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Gliwicach, działając na podstawie art. 15zzzzzn1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r., poz. 1842 z późn. zm.), wstrzymuje bieg terminów załatwienia spraw dotyczących udzielania informacji.
ZAWIADOMIENIE
Na podstawie art. 15zzzzzn1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2020r. poz. 1842, ze zm.) zawiadamiam o wstrzymaniu na okres 30 dni biegu terminów załatwiania spraw dotyczących udzielania informacji w trybach określonych w obowiązujących ustawach, w szczególności w ustawie
z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej oraz ustawie z dnia 25 lutego 2016r. o ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego.
Jednocześnie informuję, że zgodnie z zapisem art. 15zzzzzn1 ust. 3 i ust.4 ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych:
- czynności dokonane przez organ administracji publicznej w okresie, o którym mowa
w ust. 1 są skuteczne, pod warunkiem poinformowania o nich stron.
- ogłoszenie niniejszego zawiadomienia, wyłącza wywodzenie wobec organu administracji publicznej środków prawnych dotyczących bezczynności, przewlekłości lub naruszenia prawa strony do rozpoznania sprawy bez nieuzasadnionej zwłoki.
Materiały
Zawiadomienie o wstrzymaniu biegu terminów do załatwienia spraw z zakresu dostępu do informacji publicznejZawiadomienie.pdf 0.37MB