W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Sygnalista

Zgłoszenia zewnętrzne naruszeń prawa

 

W Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Głogowie wprowadza się procedurę w sprawie zgłoszeń zewnętrznych, zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 2024r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. z 2024r., poz. 928).

 

Zgłoszenia mogą być składane :

• podczas bezpośredniego spotkania zorganizowanego, na wniosek sygnalisty zgłoszony na piśmie lub osobiście, w terminie ustalonym przez osobę upoważnioną do przyjmowania zgłoszeń nie dłuższym niż 14 dni od dnia przekazania osobie upoważnionej informacji o zamiarze dokonania takiego zgłoszenia;

• za pomocą dedykowanej skrzynki elektronicznej – kadry.psse.glogow@sanepid.gov.pl

w tytule wiadomości „zgłoszenie nieprawidłowości”

• poprzez wypełnienie formularza zgłoszenia nieprawidłowości, dostępnego pod adresem www.gov.pl/web/psse-glogow

• pocztą na adres PSSE w Głogowie ul. Piotra Skargi 4, 67 -200 Głogów, z dopiskiem na kopercie „ zgłoszenie nieprawidłowości – nie otwierać”

 

Załącznik formularz wniosku

Materiały

Do pobrania - Formularz zgłoszenia nieprawidłowości
Załącznik​_Nr​_2​_Formularz​_zgłoszenia​_nieprawidłowości.docx 0.03MB
{"register":{"columns":[]}}