W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Klauzula informacyjna

Klauzula informacyjna

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) informujemy, iż na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 oraz zgodnie z art.14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. będą Pani/Panu przysługiwały określone poniżej prawa związane z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przez Powiatową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną w Goleniowie

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Goleniowie  /Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny z siedzibą w Goleniowie przy ul. Pocztowej 36, 72-100 Goleniów, email: psse.goleniow@sanepid.gov.pl, tel.: 91 418 23 22, zwanym dalej Administratorem; Administrator prowadzi operacje przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.

 

2. Inspektorem Ochrony Danych u Administratora jest Joanna Graczyk, z którą można się skontaktować pod adresem e-mail: joanna.graczyk@sanepid.gov.pl oraz pod numerem telefonu: 91 418 23 22 wew. 39, lub pisemnie na adres siedziby, wskazany w pkt. 1.

 

3. Administrator może przetwarzać dane osobowe w celu dopełnienia obowiązku wynikającego z przepisów prawa. Ustawa z dnia 14 marca 1985 r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej w zakresie:

  • higieny środowiska,
  • higieny pracy w zakładach pracy,
  • higieny procesów nauczania i wychowania,
  • higieny wypoczynku i rekreacji,
  • zdrowotnymi żywności, żywienia oraz materiałami i wyrobami przeznaczonymi do kontaktu z żywnością i kosmetykami,
  • higieniczno-sanitarnymi, jakie powinien spełniać personel medyczny, sprzęt oraz pomieszczenia, w których są udzielane świadczenia zdrowotne,
  • wykonywanie czynności kontrolnych,
  • prowadzenie działalności przeciwepidemicznej,
  • prowadzenie spraw w zakresie zapobiegawczego nadzoru sanitarnego,
  • inicjowanie, organizowanie, koordynowanie, prowadzenie i nadzorowanie działalności
  • w zakresie profilaktyki chorób i promocji zdrowia,
  • opracowanie ocen i analiz epidemiologicznych oraz stanu higieniczno-sanitarnego,
  • opracowywanie ocen i analiz środowiskowych, warunkujących zdrowie ludności,
  • prowadzenie postępowania administracyjnego i egzekucyjnego,
  • przygotowywanie wniosków o ukaranie w sprawach o wykroczenia,
  • przygotowywanie spraw związanych z wszczęciem i prowadzeniem dochodzenia oraz wnoszenie i popieranie oskarżenia w postępowaniu uproszczonym, według odrębnych przepisów,
  • opracowanie projektów planów pracy oraz sprawozdań z działalności Powiatowej Stacji,
  • prowadzenie spraw z zakresu statystyki publiczne,
  • wykonywanie innych zadań Państwowej Inspekcji Sanitarnej wynikających z ustaw  i przepisów wykonawczych.

 

4. W związku z przetwarzaniem danych w celach wskazanych w pkt 3, Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być tylko podmioty uprawnione do odbioru Pani/Pana danych, w tym państwa trzecie, w uzasadnionych przypadkach i na podstawie odpowiednich przepisów prawa.

 

5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania wskazanych w pkt 3, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji.

 

6. W związku z przetwarzaniem przez Administratora Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do:

- dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 RODO z zastrzeżeniem, że udostępniane dane osobowe nie mogą ujawniać informacji niejawnych, ani naruszać tajemnic prawnie chronionych, do których zachowania zobowiązany jest Dyrektor PSSE w Goleniowie;

- sprostowania danych, na podstawie art. 16 RODO;

- ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 RODO;

 

7. Przetwarzanie Pani/Pana danych może odbywać się w sposób zautomatyzowany, co może wiązać się ze zautomatyzowanym podejmowaniem decyzji, w tym z profilowaniem, które wykonywane jest przez PSSE w Goleniowie na mocy obowiązujących przepisów prawa.

 

 8. W przypadku uznania, iż przetwarzanie przez Administratora Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

 

9. Administrator Danych jest obowiązany dostarczyć osobie, której dane dotyczą, kopię danych osobowych podlegających przetwarzaniu. Za wszelkie kolejne kopie, o które zwróci się osoba której dane dotyczą, Administrator Danych będzie pobierał opłatę wynikającą z kosztów administracyjnych. Z powyższych uprawnień można skorzystać bezpośrednio w siedzibie Administratora Danych lub za pośrednictwem poczty.

 

 

{"register":{"columns":[]}}