Stanowisko pracy ds. Statystyki
Zadania
Zadania na stanowisku ds. statystyki:
1.Prowadzenie Centralnego Rejestru Obiektów Nadzorowanych przez PSSE we wszystkich pionach jej działania , stałe aktualizowanie rejestru w porozumieniu z kierownikami poszczególnych sekcji i samodzielnych stanowisk pracy,
2.Sporządzanie i terminowe przesyłanie do WSSE we Wrocławiu sprawozdań okresowych.
W oparciu o zarządzenie Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej w sprawie resortowej sprawozdawczości statystycznej podległych jednostek obowiązujących w danym roku kalendarzowym, wykonywanie w tym zakresie sprawozdań ze stanu zachorowań na choroby zakaźne i zatrucia oraz inne wg ustaleń między Dyrektorem PSSE i kierownikiem Oddziału Statystyki Informacji i opracowań Epidemiologicznych WSSE,
3.Prowadzenie bieżącej analizy wydajności pracy pracowników PSSE, przekazywanie informacji w tym zakresie dyrektorowi PSSE oraz składanie sprawozdań do OSIS zgodnie z zaleceniami,
4.Gromadzenie danych z zakresu demografii terenu działania PSSE , sporządzenie odpowiednich zestawień wg potrzeb,
5.Stałe uczestnictwo w szkoleniach organizowanych przez WSSE,
6.Opracowywanie danych statystycznych dotyczących sytuacji epidemiologicznej do sprawozdań ogólnych stacji oraz sporządzanie opracowań zgodnie z wytycznymi WSSE i PPIS,
7.Współpraca z Gł Specjalistą ds. Systemu Jakości w zakresie tworzenia i nadzorowania systemu zarządzania jakością na stanowisku.
8.Koordynowanie działań związanych z Planem Zasadniczych Przedsięwzięć PSSE zgodnie z wytycznymi WSSE.