Zapytanie ifertowe - usługa sprzątania
Gorlice, 22 stycznia 2024 r.
EK.2600.1.1.2024
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
Powiatowa Stacja Sanitarno–Epidemiologiczna w Gorlicach zaprasza do złożenia oferty cenowej na usługę sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych, socjalnych, korytarza obiektu mieszczącego się w budynku przy ul. Michalusa ½.
Postępowanie wyłączone ze stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2023 poz. 1605) na podstawie art.2 ust.1 pkt.1 ze względu na szacunkową wartość nieprzekraczającą 130 000,00 zł. Postępowanie przeprowadzone jest w trybie zgodnym z Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gorlicach o wartości szacunkowej nieprzekraczającej 130 000,00 zł.
- Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych, socjalnych, korytarza obiektu mieszczącego się w budynku przy ul. Michalusa ½ (I piętro).
Łączna powierzchnia pomieszczeń biurowych PSSE wynosi: 467,65 m2 w skład obiektu wchodzą: pomieszczenia biurowe, toalety, pomieszczenie gospodarcze, korytarz.
Zamówienie obejmuje następujący zakres:
- Trzy razy w tygodniu:
- odkurzanie, zamiatanie i mycie podłóg pomieszczeń biurowych, socjalnych, korytarza, odpowiednio do danej powierzchni (panele, wykładzina lentex, płytki PCV)
- wycieranie kurzu, odkurzanie mebli tapicerowanych i wykładzin, a w przypadku zabrudzeń czyszczenie ich,
- mycie przedmiotów znajdujących się w sprzątanych pomieszczeniach tj. biurek, szafek gospodarczych, lamp biurowych, wyłączników, koszy na śmieci, parapetów okiennych, drzwi itp. środkami myjąco-konserwującymi;
- utrzymanie czystości w toaletach: mycie, czyszczenie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, luster, umywalek, drzwi, pojemników na mydło, papier itp.;
- opróżnianie pojemników na śmieci, wymiana worków foliowych, wynoszenie nieczystości do kontenerów na śmieci na zewnątrz budynku;
- opróżnianie niszczarek i wynoszenie zawartości do kontenerów na śmieci na zewnątrz budynku;
- okresowe sprzątanie pomieszczeń biurowych, socjalnych, korytarza:
- mycie drzwi oraz ościeżnic i okien – 2 raz w roku,
- mycie kaloryferów – 1 raz w roku,
- czyszczenie i dezynfekcja aparatów telefonicznych - 1 raz w tygodniu.
- Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia w sposób, który nie będzie zakłócał normalnego funkcjonowania pracy Zamawiającego (godziny świadczenia usług zostaną ustalone z wybranym Wykonawcą).
- Wykonawca odpowiada za organizację usługi.
- Oferty oceniane będą dwóch wariantach:
Wariant I
Wykonawca będzie zobligowany do wykonania usługi przy użyciu własnych pracowników oraz własnego sprzętu i środków czystości tj. środków do czyszczenia mebli, płynów oraz preparatów do mycia oraz konserwacji, past, płynów do dezynfekcji, worków na odpady, środków zapachowych, środków do utrzymania i pielęgnacji powierzchni podłóg oraz mebli, etc.; Wykonawca zapewnienia we własnym zakresie i na swój koszt odpowiedni stan zaopatrzenia w niezbędne materiały, środki czystości, środków transportu, urządzeń, narzędzi, sprzętu itp.;
Wariant II
Wykonawca będzie zobligowany do wykonania usługi przy użyciu własnych pracowników oraz własnego sprzętu. Zamawiający zabezpiecza środki czyszczące oraz środki czystości niezbędne do wykonania usługi.
- Cena za 1m2 usługi zawiera przy:
- Wariancie I: koszt wykonania prac wyszczególnionych w pkt. 1,2 oraz użycie sprzętu i środków czyszczących
- Wariancie II: koszt wykonania prac wyszczególnionych w pkt. 1,2
- Warunki złożenia Oferty:
- Posiadanie niezbędnych uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia,
- Posiadanie uprawnień do występowania w obrocie prawnym
- Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia.
- Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- Podmiot składający ofertę nie może być objęty postępowaniem upadłościowym lub likwidacyjnym i nie może zalegać z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne.
- Złożenie w wymaganym terminie oferty cenowej (załącznik nr 1) oraz oświadczenia o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (załącznik nr2).
- Zobowiązania Zamawiającego:
- Zawarcie z wybranym wykonawcą umowy od dnia 01.02.2024 r. z okresem obowiązywania 12 miesięcy, z możliwością przedłużenia okresu zawartej umowy aneksem.
- Zobowiązanie do pokrywania należności za wykonane usługi na podstawie wystawianych jeden raz w miesiącu faktury w terminie do 14 dni od dnia otrzymania faktury.
- Warunki dodatkowe realizacji zamówienia:
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany cen w trakcie realizacji umowy.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozwiązania umowy z zachowaniem jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia.
- Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych u Zamawiającego w związku z wykonywaniem niniejszego zamówienia.
- Termin i miejsce złożenia oferty:
Ofertę (załącznik nr 1 i 2) należy złożyć do dnia 26 stycznia 2024 r. przesyłając skan na adres email: psse.gorlice@sanepid.gov.pl lub osobiście w PSSE w Gorlicach przy ul. Michalusa 1/2 w zamkniętej kopercie, zawierającej nazwę adresata, nazwę oferenta oraz dopisek:
„Oferta na usługę sprzątania i utrzymania w czystości obiektu mieszczącego się w budynku przy ul. Michalusa ½”.
- Kryterium wyboru oferty
Najniższa cena brutto.
- Osoba wskazana do kontaktu z Zamawiającym:
Marcin Makowiec tel. 18 3537343 w. 34
- Informacje pozostałe:
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie jego prowadzenia bez podawania przyczyny.
- W przypadku unieważnienia postępowania Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia.
- Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia z Oferentami negocjacji dotyczących treści złożonych ofert. Jeśli w wyniku negocjacji złożona oferta nie będzie aktualna Oferent w określonym w negocjacjach terminie złoży ofertę ostateczną (zmienioną).
Materiały
EK.2600.1.1.2024EK2600112024.pdf 0.18MB Informacja_o_przetwarzaniu_danych_osobowych
Informacja_o_przetwarzaniu_danych_osobowych.docx 0.02MB Załącznik nr 1
Załącznik_nr_1.docx 0.01MB Załącznik nr 2
Załącznik_nr_2.docx 0.01MB