W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zapytanie ofertowe - usługa profilaktycznych badań lekarskich

Zapytanie ofertowe na usługe profilaktycznych badań lekarskich

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

Zapraszamy do złożenia oferty cenowej na usługę przeprowadzania profilaktycznych badań lekarskich dla pracowników Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gorlicach.   

Postępowanie wyłączone ze stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r., poz. 1843 ze zm.) na podstawie art. 4 ust 8. Postępowanie przeprowadzone jest w trybie zgodnym z regulaminem udzielenia zamówienia na dostawy, usługi i roboty budowlane w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gorlicach.

I.  Opis przedmiotu zamówienia:

  1. Zamówienie obejmuje przeprowadzanie profilaktycznych badań lekarskich zakończonych wystawieniem stosownego zaświadczenia przez specjalistę z zakresu medycyny pracy.
  2. Oferent powinien zapewnić możliwość przeprowadzania badań we wszystkie dni robocze, poza kolejnością obowiązującą u oferenta, z możliwością przebadania w ciągu jednego dnia i wydania zaświadczenia lekarskiego określającego stan zdrowia pracownika.
  3. Wymagane miejsce wykonania usługi – w obrębie miasta Gorlice.
  4. Konsultacje u specjalisty powinny się odbywać fakultatywnie - w przypadku wskazanym przez lekarza medycyny pracy. Dodatkowe badania powinny być uzależnione od potrzeb, rodzaju stanowiska i warunków pracy.
  5. Pakiet usług do badań wstępnych, okresowych i kontrolnych dla pracowników:

- wykonujących pracę administracyjno – biurową z obsługą komputera powyżej połowy ustawowego dziennego czasu pracy; pracę wymagającą chodzenia i dojścia w różnych warunkach atmosferycznych;

- wykonujących pracę na komputerach przenośnych w terenie podczas kontroli obiektów;

- niebędących kierowcami zawodowymi, użytkującymi samochody służbowe do pracy w terenie. 

  1. Ogólna liczba pracowników zatrudnionych u Zamawiającego: 22, w tym:
  • pracownicy nadzoru – 20 osób,
  • pracownicy administracji – 2 osób,

 

 

II. Warunki złożenia Oferty:

  1. Posiadanie niezbędnych uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia,
  2. Posiadanie uprawnień do występowania w obrocie prawnym
  3. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia.
  4. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  5. Podmiot składający ofertę nie może być objęty postępowaniem upadłościowym lub likwidacyjnym i nie może zalegać z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne.
  6. Złożenie w wymaganym terminie oferty cenowej.

 

III. Zobowiązania Zamawiającego:

  1. Zawarcie z wybranym wykonawcą umowy z okresem obowiązywania 12 miesięcy.
  2. Zobowiązanie do pokrywania należności za wykonane usługi na podstawie wystawianych jeden raz w miesiącu faktur VAT w terminie do 14 dni od dnia otrzymania faktury.

IV. Warunki dodatkowe realizacji zamówienia:

  1. Zamawiający podaje ilość osób zatrudnionych tylko do celów orientacyjnych zastrzegając sobie możliwość jej zmiany w czasie realizacji umowy.
  2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany cen w trakcie realizacji umowy. 
  3. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania wraz z fakturą VAT specyfikacji ilościowej badań przeprowadzonych w danym miesiącu.
  4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozwiązania umowy z zachowaniem jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia.   
  5. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych u Zamawiającego w związku z wykonywaniem niniejszego zamówienia.

V.  Termin  i miejsce złożenia oferty:

Ofertę należy złożyć do dnia 15 stycznia 2021 r. email na adres: ksiegowosc_gorlice@psse.malopolska.pl lub osobiście w PSSE w Gorlicach przy ul. Michalusa 1/2 w zamkniętej kopercie, zawierającej nazwę adresata, nazwę oferenta oraz dopisek:

Oferta na usługi medyczne

VI. Kryterium wyboru oferty

Najniższa cena

VII. Osoba wskazana do kontaktu z Zamawiającym: Ewelina Rodak tel. 18 3537343 w. 34

VIII. Informacje pozostałe:

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie jego prowadzenia bez podawania przyczyny.
  2. W przypadku unieważnienia postępowania Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia.  
  3. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia z Oferentami negocjacji dotyczących treści złożonych ofert. Jeśli w wyniku negocjacji złożona oferta nie będzie aktualna Oferent w określonym w negocjacjach terminie złoży ofertę ostateczną (zmienioną).

 

Klauzula obowiązku informacyjnego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – dotyczy Wykonawcy będącego osobą fizyczną

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwanego dalej „Rozporządzeniem (UE) 2016/679”, Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gorlicach, 38-300 Gorlice, ul. Michalusa 1 – zwana dalej „PSSE”, informuje Panią/Pana, iż:

1. Administratorem danych jest Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gorlicach, 38-300 Gorlice, ul. Michalusa 1, e-mail: gorlice@psse.malopolska.pl, telefon: (+48) 18 353 73 43, 18 353 65 51.

2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: iod_gorlice@psse.malopolska.pl, telefon: (18) 353 73 43.

3. Dane są przetwarzane w celu rozpatrzenia oferty w prowadzonym postępowaniu ofertowym „na usługę przeprowadzania profilaktycznych badań lekarskich dla pracowników Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gorlicach.

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla potrzeb uczestnictwa w postępowaniu. Konsekwencją braku podania danych osobowych może być nierozpatrzenie złożonej oferty.

4. Wykonawcy przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych (w zakresie zgodnym z art. 15 RODO), wnioskowania o ich sprostowanie1 (w zakresie zgodnym z art. 16 RODO), ograniczenia ich przetwarzania2 (w zakresie zgodnym z art. 18 RODO).

5. Wykonawcy nie przysługuje prawo do:

  • usunięcia danych osobowych (w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO),
  • prawo do przenoszenia danych osobowych (o którym mowa w art. 20 RODO),
  • prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych (na podstawie art. 21 RODO), gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
    1. Wykonawcy przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych to jest do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

1. Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

2Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

 

Osoby zainteresowane złożeniem oferty proszone są o dołączenie do dokumentacji oświadczenia (załącznik nr 1)

 

Materiały

Zapytanie ofertowe​_badania profilaktyczne
Zapytanie​_ofertowe​_badania​_profilaktyczne.pdf 1.35MB
{"register":{"columns":[]}}