W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zapytanie ofertowe_badania profilaktyczne

 ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

Zapraszamy do złożenia oferty cenowej na usługę przeprowadzania profilaktycznych badań lekarskich dla pracowników Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gorlicach.   

Postępowanie wyłączone ze stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r., poz. 1843 ze zm.) na podstawie art. 4 ust 8. Postępowanie przeprowadzone jest w trybie zgodnym z regulaminem udzielenia zamówienia na dostawy, usługi i roboty budowlane w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gorlicach.

I.  Opis przedmiotu zamówienia:

  1. Zamówienie obejmuje przeprowadzanie profilaktycznych badań lekarskich zakończonych wystawieniem stosownego zaświadczenia przez specjalistę z zakresu medycyny pracy.
  2. Oferent powinien zapewnić możliwość przeprowadzania badań we wszystkie dni robocze, poza kolejnością obowiązującą u oferenta, z możliwością przebadania w ciągu jednego dnia i wydania zaświadczenia lekarskiego określającego stan zdrowia pracownika.
  3. Wymagane miejsce wykonania usługi – w obrębie miasta Gorlice.
  4. Konsultacje u specjalisty powinny się odbywać fakultatywnie - w przypadku wskazanym przez lekarza medycyny pracy. Dodatkowe badania powinny być uzależnione od potrzeb, rodzaju stanowiska i warunków pracy.
  5. Pakiet usług do badań wstępnych, okresowych i kontrolnych dla pracowników:

- wykonujących pracę administracyjno – biurową z obsługą komputera powyżej połowy ustawowego dziennego czasu pracy; pracę wymagającą chodzenia i dojścia w różnych warunkach atmosferycznych;

- wykonujących pracę na komputerach przenośnych w terenie podczas kontroli obiektów;

- niebędących kierowcami zawodowymi, użytkującymi samochody służbowe do pracy w terenie. 

  1. Ogólna liczba pracowników zatrudnionych u Zamawiającego: 22, w tym:
  • pracownicy nadzoru – 20 osób,
  • pracownicy administracji – 2 osób,

 

 

II. Warunki złożenia Oferty:

  1. Posiadanie niezbędnych uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia,
  2. Posiadanie uprawnień do występowania w obrocie prawnym
  3. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia.
  4. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  5. Podmiot składający ofertę nie może być objęty postępowaniem upadłościowym lub likwidacyjnym i nie może zalegać z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne.
  6. Złożenie w wymaganym terminie oferty cenowej.

 

III. Zobowiązania Zamawiającego:

  1. Zawarcie z wybranym wykonawcą umowy z okresem obowiązywania 12 miesięcy.
  2. Zobowiązanie do pokrywania należności za wykonane usługi na podstawie wystawianych jeden raz w miesiącu faktur VAT w terminie do 14 dni od dnia otrzymania faktury.

IV. Warunki dodatkowe realizacji zamówienia:

  1. Zamawiający podaje ilość osób zatrudnionych tylko do celów orientacyjnych zastrzegając sobie możliwość jej zmiany w czasie realizacji umowy.
  2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany cen w trakcie realizacji umowy. 
  3. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania wraz z fakturą VAT specyfikacji ilościowej badań przeprowadzonych w danym miesiącu.
  4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozwiązania umowy z zachowaniem jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia.   
  5. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych u Zamawiającego w związku z wykonywaniem niniejszego zamówienia.

V.  Termin  i miejsce złożenia oferty:

Ofertę należy złożyć do dnia 22 stycznia 2021 r. email na adres: ksiegowosc_gorlice@psse.malopolska.pl lub osobiście w PSSE w Gorlicach przy ul. Michalusa 1/2 w zamkniętej kopercie, zawierającej nazwę adresata, nazwę oferenta oraz dopisek:

Oferta na usługi medyczne

VI. Kryterium wyboru oferty

Najniższa cena

VII. Osoba wskazana do kontaktu z Zamawiającym: Ewelina Rodak tel. 18 3537343 w. 34

VIII. Informacje pozostałe:

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie jego prowadzenia bez podawania przyczyny.
  2. W przypadku unieważnienia postępowania Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia.  
  3. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia z Oferentami negocjacji dotyczących treści złożonych ofert. Jeśli w wyniku negocjacji złożona oferta nie będzie aktualna Oferent w określonym w negocjacjach terminie złoży ofertę ostateczną (zmienioną).

 

Klauzula obowiązku informacyjnego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – dotyczy Wykonawcy będącego osobą fizyczną

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwanego dalej „Rozporządzeniem (UE) 2016/679”, Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gorlicach, 38-300 Gorlice, ul. Michalusa 1 – zwana dalej „PSSE”, informuje Panią/Pana, iż:

1. Administratorem danych jest Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gorlicach, 38-300 Gorlice, ul. Michalusa 1, e-mail: gorlice@psse.malopolska.pl, telefon: (+48) 18 353 73 43, 18 353 65 51.

2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: iod_gorlice@psse.malopolska.pl, telefon: (18) 353 73 43.

3. Dane są przetwarzane w celu rozpatrzenia oferty w prowadzonym postępowaniu ofertowym „na usługę przeprowadzania profilaktycznych badań lekarskich dla pracowników Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gorlicach.

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla potrzeb uczestnictwa w postępowaniu. Konsekwencją braku podania danych osobowych może być nierozpatrzenie złożonej oferty.

4. Wykonawcy przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych (w zakresie zgodnym z art. 15 RODO), wnioskowania o ich sprostowanie1 (w zakresie zgodnym z art. 16 RODO), ograniczenia ich przetwarzania2 (w zakresie zgodnym z art. 18 RODO).

5. Wykonawcy nie przysługuje prawo do:

  • usunięcia danych osobowych (w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO),
  • prawo do przenoszenia danych osobowych (o którym mowa w art. 20 RODO),
  • prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych (na podstawie art. 21 RODO), gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
    1. Wykonawcy przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych to jest do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

1. Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

2Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

 

Osoby zainteresowane złożeniem oferty proszone są o dołączenie do dokumentacji oświadczenia (załącznik nr 1)

 

Materiały

zapytanie​_ofertowe​_badania​_profilaktyczne​_II
zapytanie​_ofertowe​_badania​_profilaktyczne​_II.pdf 1.32MB
informacja​_o​_wyborze​_oferty​_badania
informacja​_o​_wyborze​_oferty​_badania.pdf 0.23MB
{"register":{"columns":[]}}