W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Organizacja pracy

Organizacja pracy

W Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Gostyniu funkcjonują następujące komórki organizacyjne:

  1. Oddział Ekonomiczny i Administracyjny;
  2. Oddział Nadzoru, w skład którego wchodzą:
    • Sekcja Epidemiologii,
    • Sekcja Higieny Żywności i Żywienia,
    • Sekcja Higieny Komunalnej,
    • Stanowisko Pracy do Spraw Higieny Pracy,
    • Stanowisko Pracy do Spraw Higieny Dzieci i Młodzieży,
    • Stanowisko Pracy do Spraw Zapobiegawczego Nadzoru Sanitarnego;
  3. Stanowisko Pracy do Spraw Bezpieczeństwa i Higieny Pracy i Ochrony Przeciwpożarowej;
  4. Stanowisko Pracy do Spraw Kadr i Szkoleń;
  5. Stanowisko Pracy do Spraw Obrony Cywilnej i Spraw Obronnych;
  6. Stanowisko Pracy do Spraw Organizacji i Statystyki;
  7. Stanowisko Pracy do Spraw Oświaty Zdrowotnej i Promocji Zdrowia;
  8. Stanowisko Pracy Głównego Księgowego;
  9. Stanowisko Pracy Głównego Specjalisty do Spraw Systemu Jakości;
  10. Stanowisko Pracy Radcy Prawnego;
  11. Stanowisko Pracy Informatyka
  12. Stanowisko Pracy Inspektora Ochrony Danych
  13. Stanowisko Archiwisty

Materiały

Zarządzenie Nr 4/23 Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Gostyniu z dnia 28 czerwca 2023 r. sprawie regulaminu organizacyjnego Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gostyniu
Zarządzenie​_nr​_4​_23​_Regulamin​_Organizacyjny​_PSSE​_Gostyń.pdf 1.59MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
10.11.2020 12:42 Michał Krystkowiak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Michał Krystkowiak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Organizacja pracy 3.0 22.05.2024 11:49 Michał Krystkowiak
Organizacja pracy 2.0 24.07.2023 12:09 Michał Krystkowiak
Organizacja pracy 1.0 10.11.2020 12:42 Michał Krystkowiak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}