W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Zgłaszanie nieprawidłowości - sygnaliści

29.10.2024

 W Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Kluczborku zarządzeniem Nr 16/2024 Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno -Epidemiologicznej w Kluczborku z dnia 29 pażdziernika 2024 r. wdrożona jest procedura zgłoszeń wewnętrznych  na podstawie art. 10 ust. 4 ustawy z dnia 14 marca 1985 r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2024 r. poz. 416), art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. z 2024 r. poz. 928).
      Podstawowym celem Procedury jest utworzenie systemu informowania o nieprawidłowościach w PSSE w Kluczborku poprzez stworzenie bezpiecznych kanałów zgłoszeniowych, zapobiegających podejmowaniu jakichkolwiek działań odwetowych wobec Sygnalisty.

Materiały

Procedura zgłoszeń wewnętrznych
Procedura​_zgłoszeń​_wewnętrznych.pdf 2.90MB
Formularz zgłoszenia naruszenia prawa
Formularz​_zgłoszenia​_naruszenia​_prawa.pdf 0.83MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
29.10.2024 09:16 Jarosław Nazarkiewicz
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Jarosław Nazarkiewicz/Teresa Maras
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zgłaszanie nieprawidłowości - sygnaliści 2.0 29.10.2024 13:07 Jarosław Nazarkiewicz
Zgłaszanie nieprawidłowości - sygnaliści 1.0 29.10.2024 09:16 Jarosław Nazarkiewicz

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}