W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Dostawa cześci wymiennych do stacji uzdatniania wody

01.10.2024

Zapraszamy do złożenia oferty na: „Dostawę części wymiennych do stacji uzdatniania wody”.
Oferta powinna zawierać:

  • Formularz oferty
  • Zaakceptowany projekt umowy
  • Formularz asortymentowo-cenowy
  • Podpisane Oświadczenie w zakresie przeciwdziałaniu agresji

Kryterium wyboru oferty jest cena.
Termin składania ofert do 04.10.2024r. do godz. 14.00
Ofertę należy przesłać na adres: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Koninie, ul. Stanisława Staszica 16, 62-500 Konin lub drogą elektroniczną na adres: administracja.psse.konin@sanepid.gov.pl

Informujemy, że postępowanie zostało zakończone. Wybrano ofertę : Merck Life Science Sp. z o . o. ul. Szelągowska 30, 61-626 Poznań z kwotą 15 223,71 zł.

Materiały

Formularz oferty
Formularz-oferty.pdf 0.11MB
Formularz asortymentowy
Formularze-asortymentowe.pdf 0.13MB
Umowa
Umowa-projekt.pdf 0.14MB
Wymagania dot. przedmiotu zamówienia
Wymagania-dotprzedmiotu-zamowienia.pdf 0.09MB
Oświadczenie w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji
Oswiadczenie-w-zakresie-przeciwdzialania-wspierania-agresji.pdf 0.10MB
Informacja RODO
INFO-zamowienia-publ-umowy-uslugi.pdf 0.15MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
01.10.2024 11:53 Paweł Kujawa
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Paweł Kujawa
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Dostawa cześci wymiennych do stacji uzdatniania wody 2.0 07.10.2024 11:10 Paweł Kujawa
Dostawa cześci wymiennych do stacji uzdatniania wody 1.0 01.10.2024 11:53 Paweł Kujawa

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}