W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Informacja dotycząca zgłoszeń w sprawie COVID-19

Informacja dotycząca zgłoszeń w sprawie COVID-19

PSSE w Limanowej informuje, że w związku z wprowadzeniem systemu SEPIS (System Ewidencji Państwowej Inspekcji Sanitarnej) wszystkie sprawy związane z COVID-19 należy zgłaszać:

  1. online poprzez formularz na stronie https://www.gov.pl/web/gov/zglos-kwarantanne
  2. lub poprzez infolinię na numer + 48 222 500 115.

Korespondencja obywateli dotycząca COVID-19 kierowana bezpośrednio na adres e-mailowy, nie będzie rozpatrywana od dnia 30.11.2020 r. włącznie.

Pozostałe sprawy mogą być  kierowane do PSSE w Limanowej na adres: ul. Matki Boskiej Bolesnej 16b, 34-600 Limanowa lub drogą mailową: https://www.gov.pl/web/psse-limanowa/kontakt2

Czas odpowiedzi na otrzymane zgłoszenia, w związku z bardzo dużą ilością rozpatrywanych spraw, może być wydłużony.

{"register":{"columns":[]}}