Skargi i wnioski
Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg, wniosków i petycji składanych do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Makowie Maz. odbywa się na podstawie:
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. z 2022 r. poz. 2000 ze zm.);
- rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. z 2002 r. Nr 5, poz. 46);
- ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach (tekst jednolity Dz.U. z 2018 r., poz. 870)
Skargi mogą być wnoszone:
- pisemnie z podpisem,
- przez elektroniczną skrzynkę podawczą za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP),
- pocztą elektroniczną,
- ustnie (osobiście lub telefonicznie).
Wszystkie skargi powinny zawierać dane kontaktowe do osoby składającej skargę/wniosek/interwencję, aby instytucja mogła udzielić odpowiedzi zwrotnej. Skargi anonimowe nie są rozpatrywane, chyba że dotyczą szczególnie ważnego problemu z zakresu działalności Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
Skargi i wnioski adresowane do PPIS w Makowie Maz. przyjmowane są i koordynowane w sekretariacie PSSE od poniedziałku do piątku w godz. od 7:30 do 15:05.
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Makowie Maz. przyjmuje interesantów w czwartki w godz. 11:30 – 13:30