W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Skargi i wnioski

Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg, wniosków i petycji składanych do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Makowie Maz.  odbywa się na podstawie:

  1. ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. z 2022 r. poz. 2000 ze zm.);
  2. rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. z 2002 r. Nr 5, poz. 46);
  3. ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach (tekst jednolity Dz.U. z 2018 r., poz. 870)

Skargi mogą być wnoszone:

  • pisemnie z podpisem,
  • przez elektroniczną skrzynkę podawczą za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP),
  • pocztą elektroniczną,
  • ustnie (osobiście lub telefonicznie).

Wszystkie skargi powinny zawierać dane kontaktowe do osoby składającej skargę/wniosek/interwencję, aby instytucja mogła udzielić odpowiedzi zwrotnej. Skargi anonimowe nie są rozpatrywane, chyba że dotyczą szczególnie ważnego problemu z zakresu działalności Państwowej Inspekcji Sanitarnej.

 

Skargi i wnioski adresowane do PPIS w Makowie Maz. przyjmowane są i koordynowane w sekretariacie PSSE od poniedziałku do piątku w godz. od 7:30 do 15:05.

 

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Makowie Maz.  przyjmuje interesantów w czwartki w godz. 11:30 – 13:30

 

{"register":{"columns":[]}}