W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Informacja Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Międzyrzeczu dotycząca zgłoszeń COVID-19

Pilny komunikat

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Międzyrzeczu informuje, że w związku z wprowadzeniem systemu SEPIS (System Ewidencji Państwowej Inspekcji Sanitarnej) wszystkie sprawy związane z COVID-19 należy zgłaszać:

online poprzez formularz na stronie:

https://www.gov.pl/web/gov/zglos-kwarantanne

lub poprzez infolinię na numer: + 48 222 500 115

Korespondencja obywateli dotycząca COVID-19 kierowana bezpośrednio na adres e-mailowy, nie będzie rozpatrywana od dnia 30.11.2020 r. włącznie.

Pozostałe sprawy mogą być kierowane do PSSE w Międzyrzeczu drogą e-mailową na adres: pssemiedzyrzecz@wsse.gorzow.pl

{"register":{"columns":[]}}