Radca Prawny
10.09.2024
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Mrągowie ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy – Radca Prawny
Nazwa stanowiska pracy: radca prawny
Wymiar czasu pracy: 1/4 etatu
Forma zatrudnienia: umowa o pracę na czas nieokreślony
Termin rozpoczęcia pracy: październik 2024 r.
Miejsce wykonywania pracy: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Mrągowie, ul. Królewiecka 60 B
Wymagania niezbędne:
- jest obywatelem polskim;
- posiada wykształcenie wyższe prawnicze;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- osoba nie może być skazana prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne;
- posiada nieposzlakowaną opinię;
- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku;
- spełnia wymogi wynikające z art. 24 ust. 1 ustawy o radcach prawnych;
- znajomość przepisów z zakresu prawa administracyjnego, prawa pracy, prawa cywilnego, prawa o postępowaniu przed sądami oraz aktów prawnych, na podstawie których działa Państwowa Inspekcja Sanitarna.
Wymagania dodatkowe (preferowane umiejętności dodatkowe):
- znajomość obsługi komputera;
- zdolności organizacyjne;
- samodzielność w podejmowaniu decyzji;
- komunikatywność;
- opanowanie i cierpliwość;
- dyspozycyjność;
- doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku radcy prawnego:
- opracowywanie i opiniowanie aktów prawnych wydawanych przez dyrektora, kierowników sekcji i samodzielnych stanowisk pracy; projektów zarządzeń, regulaminów, wzorów formularzy decyzji, postanowień itp.;
- poradnictwo prawne i konsultacja w zakresie wydawanych decyzji i postanowień;
- udzielanie porad i opinii prawnych oraz opracowywanie wyjaśnień w innych sprawach prowadzonych przez pracowników stacji;
- bieżące informowanie dyrektora i zainteresowanych pracowników stacji o stwierdzonych faktach istotnego naruszenia obowiązujących przepisów oraz informowanie o nowych przepisach prawnych związanych z działalnością organów PIS;
- opracowywanie pism procesowych;
- przygotowywanie wniosków o ukaranie do sądu i występowanie w imieniu dyrektora przed sądami/ w miarę potrzeby przed innymi jednostkami;
- prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków;
- prowadzenie zbioru pomocy prawnych/komplet przepisów prawnych mających zastosowanie w stacji, skorowidz tych przepisów, podręczną biblioteczkę/ i jego systematyczne uzupełnianie oraz prowadzenie teczek spraw zgodnie z ustalonym podziałem rzeczowym akt;
- wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego.
Wymagane dokumenty:
- Curriculum Vitae;
- list motywacyjny;
- wpis na listę radców prawnych;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
- kserokopie dokumentów potwierdzających dotychczasową karierę zawodową;
-kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku;
- kserokopię dowodu osobistego;
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie o niekaralności;
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na podjęcie pracy na stanowisku, którego nabór dotyczy;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodne z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE;
- osoba wyłoniona w naborze przed nawiązaniem stosunku pracy zobowiązana jest do przedłożenia informacji z Krajowego Rejestru Karnego (zapytanie o udzielenie informacji o osobie) potwierdzające brak skazania.
Termin, sposób i miejsce składania dokumentów:
- Zgłoszenia prosimy dostarczać osobiście w godzinach 800 - 1400 do siedziby PSSE w Mrągowie, ul. Królewiecka 60 B do sekretariatu, pocztą tradycyjną lub drogą mailową na adres psse.mragowo@sanepid.gov.pl
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Mrągowie
ul. Królewiecka 60B
11-700 Mrągowo
Termin składania ofert do dnia 24.09.2024r. do godz. 1400
Inne informacje:
- PSSE w Mrągowie jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek cechę prawnie chronioną.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej Stacji, BIP oraz tablicy informacyjnej w siedzibie PSSE w Mrągowie. Dokumenty, które wpłyną lub zostaną złożone do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Mrągowie po terminie nie będą rozpatrywane. Jednocześnie informujemy, iż CV kandydatów nierozpatrzone w danym procesie rekrutacji nie są przechowywane. Po zakończeniu rekrutacji oferty osób niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone, a dane osobowe kandydatów nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Aplikacji nie odsyłamy. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 89 741 26 34
Klauzula informacyjna dla osób kandydatów do pracy
1. Administrator
Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Dyrektor Powiatowej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Mrągowie, ul. Królewiecka 60 B, 11-700 Mrągowo
2. Inspektor ochrony danych
Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Mrągowie inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem:
Powiatowa Stacja Sanitarno- Epidemiologiczna w Mrągowie
ul. Królewiecka 60B
11-700 Mrągowo
e-mail: iod.psse.mragowo@sanepid.gov.pl
telefonicznie pod numerem 89 741 26 34
3. Cel i podstawy przetwarzania
Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (Dz. U. 2018 poz.2369) będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego -art. 221 § 1 pkt. 4 – 6 Kp w zwz. z art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) W przypadku danych określonych w art. 221 § 1 pkt. 1 – 3 Kp podstawą jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda (art. 6 ust. 1 lit a RODO) na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
4. Odbiorcy danych osobowych
Państwa dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa.
5. Okres przechowywania danych
Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.
6. Prawa osób, których dane dotyczą
Mają Państwo prawo do:
- dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii
- sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- usunięcia danych osobowych;
- wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa)
7. Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
- Pierwsza publikacja:
- 10.09.2024 14:57 Marta Kopaniec
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Marta Skudelska
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Radca Prawny | 4.0 | 24.09.2024 12:27 Marta Kopaniec |
Radca Prawny | 3.0 | 24.09.2024 12:25 Marta Kopaniec |
Radca Prawny | 2.0 | 10.09.2024 15:01 Marta Kopaniec |
Radca Prawny | 1.0 | 10.09.2024 14:57 Marta Kopaniec |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP