W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Sekcja Administracyjno – Gospodarcza

Do zadań Sekcji Administracyjno- Gospodarczej w szczególności należy:

  1. realizowanie obsługi administracyjno – gospodarczej i informatycznej stacji;
  2. realizowanie dostaw i usług zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm. );
  3. współdziałanie z komórkami organizacyjnymi w zakresie stosowania przepisów instrukcji kancelaryjnej oraz sprawowanie nadzoru w tym zakresie;
  4. prowadzenie spraw związanych z reprezentowaniem Skarbu Państwa w odniesieniu do nieruchomości będących w zarządzie stacji;
  5. zaopatrywanie komórek organizacyjnych w pieczęcie i stemple oraz prowadzenie ich ewidencji;
  6. realizowanie zadań związanych z prowadzeniem kompleksowej ewidencji wyposażenia oraz inwentaryzacją ciągłą środków trwałych i wyposażenia;
  7. obsługa kancelaryjna stacji i prowadzenie składnicy akt;
  8. rozbudowa i obsługa sieci informatycznej;
  9. obsługa serwisowa sprzętu komputerowego;
  10. zarządzanie stroną internetową www i jej aktualizacja;
  11. prowadzenie szkoleń mających na celu podnoszenie kwalifikacji pracowników w zakresie obsługi programów komputerowych;
  12. zapewnienie bezpiecznego połączenia internetowego i ochrony danych, zawartych w systemach komputerowych przed infekcją wirusów
{"register":{"columns":[]}}