Sekcja Administracyjno – Gospodarcza
Do zadań Sekcji Administracyjno- Gospodarczej w szczególności należy:
- realizowanie obsługi administracyjno – gospodarczej i informatycznej stacji;
- realizowanie dostaw i usług zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm. );
- współdziałanie z komórkami organizacyjnymi w zakresie stosowania przepisów instrukcji kancelaryjnej oraz sprawowanie nadzoru w tym zakresie;
- prowadzenie spraw związanych z reprezentowaniem Skarbu Państwa w odniesieniu do nieruchomości będących w zarządzie stacji;
- zaopatrywanie komórek organizacyjnych w pieczęcie i stemple oraz prowadzenie ich ewidencji;
- realizowanie zadań związanych z prowadzeniem kompleksowej ewidencji wyposażenia oraz inwentaryzacją ciągłą środków trwałych i wyposażenia;
- obsługa kancelaryjna stacji i prowadzenie składnicy akt;
- rozbudowa i obsługa sieci informatycznej;
- obsługa serwisowa sprzętu komputerowego;
- zarządzanie stroną internetową www i jej aktualizacja;
- prowadzenie szkoleń mających na celu podnoszenie kwalifikacji pracowników w zakresie obsługi programów komputerowych;
- zapewnienie bezpiecznego połączenia internetowego i ochrony danych, zawartych w systemach komputerowych przed infekcją wirusów