Zapytanie ofertowe
09.12.2024
Olecko, 09.12.2024 r.
I. Zamawiający: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Olecku zaprasza do udziału w postępowaniu na złożenie oferty dotyczącej wykonania sieci LAN, zakupu i montażu szafy serwerowej oraz przeniesienia urządzeń aktywnych.
II. Przedmiot zamówienia:
1. Wykonanie sieci LAN, zakup i montaż szafy serwerowej oraz przeniesienie urządzeń aktywnych LAN w budynku PSSE w Olecku przy ul. Wojska Polskiego 13.
2. Zakres prac stanowi załącznik do zapytania – Opis przedmiotu zamówienia.
3. Przed złożeniem oferty zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną pomieszczeń oraz uzyskał wszelkie niezbędne mu informacje konieczne do prawidłowej wyceny prac i podpisania umowy. Ze względu na funkcjonowanie obiektu wizja lokalna może być przeprowadzona w godz. 9.00-15.00 po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym
(tel. 87 520 30 55).
4. Wyklucza się możliwość dochodzenia roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy.
III. Termin realizacji zamówienia: wymagany termin realizacji zamówienia – zakończenie prac do 31 grudnia 2024 r.
IV. Okres gwarancji: Wykonawca jest zobowiązany do udzielania gwarancji na wykonane prace i sprzęt aktywny na okres nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od daty podpisania protokołu odbioru.
V. Miejsce i termin złożenia oferty
1. osobiście w sekretariacie PSSE w Olecku, ul. Wojska Polskiego 13;
2. pocztą e-mail na adres: psse.olecko@sanepid.gov.pl
do dnia 13.12.2024 r. do godz. 14.00.
VI. Przy wyborze oferty zostaną zastosowane następujące kryteria oceny ofert
1. Cena - waga 50%
2. Termin wykonania - waga 30%
3. Okres gwarancji - waga 20%
VII. Termin otwarcia ofert: 13.12.2024 r.
VIII. Warunki płatności: przelew na konto wykonawcy po wykonaniu prac.
IX. Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:
- Paweł Ostrowski – informatyk PSSE w Olecku, tel. kontaktowy 509 804 677,
- Marcin Roszko – główny księgowy PSSE w Olecku, tel. kontaktowy 87 520-30-55.
X. Sposób przygotowania oferty:
1. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej/elektronicznej - w języku polskim.
2. Ofertę można złożyć w formie pisemnej na adres: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Olecku, ul. Wojska Polskiego 13, 19-400 Olecko.
3. Ofertę można złożyć jako skan podpisanych dokumentów na adres poczty elektronicznej: psse.olecko@sanepid.gov.pl
4. Ofertę można złożyć jako korespondencję e-mailową na adres: psse.olecko@sanepid.gov.pl
5. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz na załączonym formularzu.
6. Oferta winna zawierać cenę ofertową brutto (zawierającą należny podatek VAT), obliczoną zgodnie z formularzem ofertowym.
7. Cena oferty powinna obejmować pełen zakres przedmiotu zamówienia określony w rozdziale II zapytania ofertowego i zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Stanowić ona będzie ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy, niezależnie od rozmiaru robót remontowych i innych świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji. Za ustalenie ilości robót i innych świadczeń oraz sposobu przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji odpowiada wyłącznie Wykonawca. Zaleca się, aby Wykonawca zapoznał się
z przedmiotem zamówienia w celu skalkulowania ceny oferty z należytą starannością.
XI. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji ofert z dwoma wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów ofert.
XII. W załączeniu:
1. Opis przedmiotu zamówienia.
Materiały
Opis przedmiotu zamówienia LANopis_przedmiotu_zamówienia_LAN.docx 0.35MB