W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Sekcja Higieny Komunalnej

Kadra i Kontakt

Sekcja Higieny Komunalnej 

Osoby Odpowiedzialne za Realizację Zadań:
mgr inż. Ewelina Jakubowska – asystent
inż. Maja Topolska –
 asystent

Kontakt:
E-mail: psse.polkowice@sanepid.gov.pl

Zadania

1. Nadzór sanitarny nad obiektami użyteczności publicznej oraz środkami transportu osobowego.

2. Nadzór sanitarny nad urządzeniami do zaopatrywania ludności w wodę do picia, ujęciami powierzchniowymi wody, basenami kąpielowymi i kąpieliskami.

3. Nadzór sanitarny nad przewozem i ekshumacją zwłok.

4. Nadzór sanitarny nad zakładami opieki zdrowotnej, aptekami, hurtowniami farmaceutycznymi, prywatnymi gabinetami lekarskimi.

5. Nadzór sanitarny nad ośrodkami wypoczynkowymi, rekreacyjnymi i kulturalno - oświatowymi.

6. Nadzór sanitarny nad wysypiskami śmieci, punktami składowania nieczystości stałych, oczyszczalniami ścieków.

7. Pobór prób wody do picia.

8. Włączenie w całokształt prac zagadnień z dziedziny obronności kraju i zwalczania klęsk żywiołowych.

9. Załatwianie skarg wniosków, interwencji w zakresie swojego działania.

10. Opracowywanie rocznych planów pracy i sporządzanie obowiązujących sprawozdań.

11. Nadzór nad warunkami higieniczno-sanitarnymi, jakie powinien spełniać personel medyczny, sprzęt oraz pomieszczenia, w których są udzielane świadczenia zdrowotne.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
10.10.2021 17:18 Jan Anacki
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Jan Anacki
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Sekcja Higieny Komunalnej 4.0 31.10.2023 14:52 Jan Anacki
Higiena Komunalna 3.0 17.06.2022 18:11 Jan Anacki
Higiena Komunalna 2.0 25.10.2021 02:54 Jan Anacki
Higiena Komunalna 1.0 10.10.2021 17:18 Jan Anacki

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}