W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Dla klienta

Skargi i wnioski

Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg, wniosków i petycji składanych do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Pułtusku odbywa się na podstawie:

  1. ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r.  poz. 267);
  2. rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz 46);
  3. ustawy z dnia 11 lipca 2014r. o petycjach ( Dz.U. z 2014r., poz. 1195 )

Skargi mogą być wnoszone:

  • pisemnie,
  • telegraficznie,
  • przez elektroniczną skrzynkę podawczą za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP),
  • pocztą elektroniczną
  • ustnie (osobiście lub telefonicznie) 

Wszystkie skargi muszą być potwierdzone własnoręcznym podpisem, w przeciwnym przypadku rozpatrywane będą jako anonimowe.

Dyrektor PSSE przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w każdy poniedziałek w godz. 1230 - 1330 (po uprzednim telefonicznym umówieniu się).  

Kasa Urzędu

Kasa Urzędu czynna od poniedziałku do piątku w godz. 7:45 - 14:30.

{"register":{"columns":[]}}