Stanowisko Pracy ds. Pracowniczych, Sekretariatu i Archiwisty
Stanowisko Pracy ds. Pracowniczych, Sekretariatu i Archiwisty
Karolina Berdzik
e-mail: Karolina.Berdzik@sanepid.gov.pl
Do zadań na Stanowisku Pracy ds. Pracowniczych, Sekretariatu i Archiwisty należy:
- wykonywanie czynności związanych z nawiązaniem stosunku pracy i jego ustaniem, rejestracją zatrudnienia;
- prowadzenie akt osobowych pracowników Powiatowej Stacji, rejestracja i rozliczanie ich czasu pracy;
- ustalenie prawa pracowników do urlopów, nagród jubileuszowych, dodatków stażowych, dodatków za czynności kontrolne i innych świadczeń pracowniczych;
- nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy;
- prowadzenie spraw związanych z organizacją szkoleń pracowników, w tym:
- czynności związane z ustaleniem potrzeb, kierowaniem na szkolenia i współpraca
- w tym zakresie z ośrodkami przeprowadzającymi szkolenia,
- rejestracja odbytych kursów i szkoleń, w tym szkoleń specjalizacyjnych,
- prowadzenie działalności socjalnej w zakresie obowiązującym w Powiatowej Stacji;
- prowadzenie spraw socjalnych: określanie potrzeb socjalnych i bytowych pracowników oraz opracowywanie planów ich zaspokajania;
- współdziałanie przy ustaleniu zasad podziału i wykonania Zakładowego Funduszu Socjalnego;
- organizowanie opieki socjalnej nad dziećmi pracowników;
- obsługa kancelaryjna;
- ustalanie potrzeb w zakresie zaopatrzenia w druki dotyczące postępowania administracyjnego i egzekucyjnego;
- prowadzenie spraw w zakresie OC;
- pobieranie, wydawanie oraz rozliczanie mandatów;
- rozliczanie kart drogowych;
- wykonywanie obowiązków archiwisty;