W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Informacja dotycząca zgłoszeń w sprawie COVID-19

30.11.2020

Infolinia + 48 222 500 115

Zdjęcie przedstawia numer telefonu na infolinię oraz link do wypełnienia formularza w sprawach związanych z COVID-19

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Radomsku informuje, że w związku z wprowadzeniem systemu SEPIS (System Ewidencji Państwowej Inspekcji Sanitarnej) wszystkie sprawy związane z COVID-19 należy zgłaszać:

  1. online poprzez formularz na stronie https://www.gov.pl/web/gov/zglos-kwarantanne
  2. lub poprzez infolinię na numer + 48 222 500 115.

Korespondencja obywateli dotycząca COVID-19 kierowana bezpośrednio na adres e-mailowy, nie będzie rozpatrywana od dnia 30.11.2020 r. włącznie.

Pozostałe sprawy mogą być  kierowane do Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Radomsku drogą mailową: psse.radomsko@pis.gov.pl

Czas odpowiedzi na otrzymane zgłoszenia, w związku z bardzo dużą ilością rozpatrywanych spraw, może być wydłużony.

{"register":{"columns":[]}}