Sygnalista - zgłoszenie naruszenia prawa
ZGŁASZANIE NIEPRAWIDŁOWOŚCI PRZEZ SYGNALISTÓW w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Rudzie Śląskiej
Zgodnie z procedurą wewnętrzną zgłoszenia nieprawidłowości oraz naruszeń prawa mogą być przekazywane w następującej formie:
1) za pomocą dedykowanej skrzynki mailowej – sygnalista.psse.rudaslaska@sanepid.gov.pl
2) poprzez wypełnienie formularza stanowiącego załącznik Nr 1 do procedury zgłoszenia nieprawidłowości, dostępnego piniżej,
3) osobiście u pełnomocnika ds. naruszeń prawa,
4) telefonicznie po nr tel. 32/ 3400384 wew. 36 lub 40
5) pocztą na adres PSSE w Rudzie Śląskiej ul. Dąbrowskiego 9, 41-710 Ruda Śląska.
Materiały
Załącznik nr 1 - formularz zgłoszenia nieprawidłowości pdfZałącznik_nr_1_-_formularz_zgłoszenia_nieprawidłowości-1.pdf 0.34MB Załącznik nr 1 - formularz zgłoszenia nieprawidłowości docx
Załącznik_nr_1_-_formularz_zgłoszenia_nieprawidłowości-1.docx 0.02MB