W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Sygnalista - zgłoszenie naruszenia prawa

ZGŁASZANIE NIEPRAWIDŁOWOŚCI PRZEZ SYGNALISTÓW w  Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Rudzie Śląskiej

Zgodnie z procedurą wewnętrzną zgłoszenia nieprawidłowości oraz naruszeń prawa mogą być przekazywane w następującej formie:

1) za pomocą dedykowanej skrzynki mailowej – sygnalista.psse.rudaslaska@sanepid.gov.pl
2) poprzez wypełnienie formularza stanowiącego załącznik Nr 1 do procedury zgłoszenia nieprawidłowości, dostępnego piniżej,
3) osobiście u pełnomocnika ds. naruszeń prawa,
4) telefonicznie po nr tel. 32/ 3400384 wew. 36 lub 40
5) pocztą na adres PSSE w Rudzie Śląskiej ul. Dąbrowskiego 9, 41-710 Ruda Śląska.

Materiały

Załącznik nr 1 - formularz zgłoszenia nieprawidłowości pdf
Załącznik​_nr​_1​_-​_formularz​_zgłoszenia​_nieprawidłowości-1.pdf 0.34MB
Załącznik nr 1 - formularz zgłoszenia nieprawidłowości docx
Załącznik​_nr​_1​_-​_formularz​_zgłoszenia​_nieprawidłowości-1.docx 0.02MB
{"register":{"columns":[]}}