W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Ochrona danych osobowych

14.06.2022

Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 oraz zgodnie z art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych a także w związku z Ustawą z dnia
10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r poz. 1000) oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, Dziennik Urzędowy UE, L 1 91/1 z 4 maja 2016 (dalej: Ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – dalej powoływane jako RODO.

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Sochaczewie reprezentowana przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Sochaczewie/Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej z siedzibą w Sochaczewie przy,
ul. Romualda Traugutta 18, informuje, że jest Administratorem Państwa danych osobowych.

Dane kontaktowe: sekretariat.psse.sochaczew@sanepid.gov.pl

Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych (IOD):

Sylwia Kaczmarek tel. 46 862-22-66 wew. 226;  iod.psse.sochaczew@sanepid.gov.pl

Dane osobowe są przetwarzane w celu:

  1. Ochrony zdrowia ludzkiego przed niekorzystnym wpływem szkodliwości
    i uciążliwości środowiskowych, tak wewnętrznych jak i zewnętrznych, zapobiegania powstawaniu chorób, w tym chorób zakaźnych i zawodowych;
  2. Wykonywania zadań statutowych Państwowej Inspekcji Sanitarnej. Podanie danych jest obowiązkowe i wynika z n/w przepisów prawa.

Dane te nie będą udostępniane podmiotom innym niż uprawnionym na mocy przepisów prawa.

Podstawa prawna przetwarzania danych wynika w szczególności z:

  1. Ustawy z dnia 14 marca 1985 r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej; (Dz. U. z 2021 r. poz. 195 z późn. zm.);
  2. Ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi; (Dz. U. z 2021 r. poz. 2069 z późn. zm.);
  3. Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy; (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm);
  4. Ustawy z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach;
    (Dz. U. z 2020 r. poz. 2289 z późn. zm.);
  5. Ustawy z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych; (Dz. U. z 2021 r. poz. 24);
  6. Ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii; (Dz. U. z 2020 r.
    poz. 2050 z późn. zm.);
  7. Ustawy z dnia 22 czerwca 2001 r. o mikroorganizmach i organizmach genetycznie zmodyfikowanych; (Dz. U. z 2022 r. poz. 546);
  8. Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane; (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.);
  9. Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia;
    (Dz. U. z 2020 r. poz. 2021 z późn. zm.);
  10. Ustawy z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji;
    (Dz. U. z 2022 r. poz. 479);
  11. Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;
  12. (Dz. U.z 2021 r. poz. 735 z późn. zm.);
  13. Ustawy z dnia 24 sierpnia 2001 r. Kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia; (Dz. U. z 2022 r. poz. 1124);
  14. Ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych; (Dz. U. z 2019 r. poz. 742 z późn. zm.);
  15. Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych; (Dz. U. z 2021 r.
    poz. 305 z póź. zm.);
  16. Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej;
    (Dz. U. z 2022 r. poz. 902);
  17. Ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych; (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.);

Informujemy, iż mają Państwo prawo do:

  1. Dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania;
  2. Pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania jej danych
    ze względu na Państwa szczególną sytuację;
  3. Wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych, gdy Administrator Danych zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Państwa danych osobowych innemu Administratorowi Danych;
  4. Wniesienia skargi do organu nadzorczego zgodnie z art. 77 i art. 79 RODO,
    gdy uznane zostanie, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia i ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 roku;
  5. Uzyskania wyczerpującej informacji zgodnie z art. 15 RODO dotyczącej:

- występowania Państwa danych w zbiorach Administratora oraz adresie jego   

  siedziby;

- celu, zakresu i sposobu przetwarzania danych zawartych w takim zbiorze;

- stanu od kiedy przetwarza się Państwa dane w zbiorze;

- ewentualnym źródle pozyskania danych;

- udostępniania Państwa danych, a w szczególności informacji o odbiorcach lub

  kategoriach odbiorców, którym dane te są udostępniane;

- planowanego okresu przechowywania danych

Z powyższego prawa mogą Państwo skorzystać w każdym momencie, a Administrator Danych jest obowiązany dostarczyć osobie, której dane dotyczą, kopię danych osobowych podlegających przetwarzaniu. Za wszelkie kolejne kopie, o które zwróci się osoba, której dane dotyczą, Administrator Danych będzie pobierał opłatę wynikającą z kosztów administracyjnych. Z powyższych uprawnień można skorzystać bezpośrednio w siedzibie Administratora Danych lub za pośrednictwem poczty.

Materiały

klauzula​_informacyjna​_2022​_r
klauzula​_informacyjna​_2022​_r.docx 0.02MB
{"register":{"columns":[]}}