Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP) jest środkiem komunikacji elektronicznej umożliwiającym przyjmowanie i obsługę dokumentów elektronicznych podpisanych bezpiecznym podpisem elektronicznym lub z wykorzystaniem profilu zaufanego, który jest odpowiednikiem bezpiecznego podpisu elektronicznego weryfikowanego certyfikatem kwalifikowanym.
Aby złożyć tą drogą wniosek do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Sokołowie Podlaskim, konieczne jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP (Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej). Założenie konta jest bezpłatne. Konto można założyć wchodząc na stronę www.epuap.gov.pl i postępując zgodnie z instrukcjami zamieszczonymi w serwisie.
USŁUGI NA ePUAP URUCHOMIONE PRZEZ PSSE w SOKOŁOWIE PODLASKIM:
1. "Skargi, wnioski, zapytania do urzędu" - (pobierz formularz on line)
Uwaga:
Niezależnie od wprowadzonego kanału komunikacji przez ESP osoby, które nie dysponują bezpiecznym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym, mogą korzystać z poczty e-mail: sekretariat.psse.sokolowpodlaski@sanepid.gov.pl