Elektroniczna skrzynka podawcza
Zgodnie z ustawą z dnia 12 lutego 2010 roku o zmianie ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne oraz niektórych innych ustaw (dziennik ustaw z 16 marca 2010 nr 40 poz. 230) z dniem 17 czerwca 2010 wszystkie podmioty świadczące usługi publiczne są ustawowo zobowiązane do umożliwienia interesantom wnoszenia ich wniosków w formie dokumentów elektronicznych poprzez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą podmiotu realizującego zadanie publiczne, założonej i wyposażonej w zestandaryzowane formularze elektroniczne na ePUPAP. jednocześnie informujemu, iż pisma oraz podania można dalej wnosić w formie tradycyjnej: papierowej – osobiście w siedzibie PSSE Świnoujście lub listownie, natomiast wybór należy do Interesanta.
W celu skorzystania z usług elektronicznych poprzez ePUAP niezbędne jest spełnienie warunków:
- założenie indywidualnego (darmowego) konta użytkownika na platformie ePUAP,
- posiadanie profilu zaufanego ePUAP – użytkownik posiadający Profil Zaufany ma możliwość podpisywania pism kierowanych drogą elektroniczną do urzędów administracji publicznej. W tym zakresie podpis elektroniczny potwierdzony danymi Profilu Zaufanego jest bezpłatną alternatywą dla bezpiecznego podpisu elektronicznego weryfikowanego ważnym kwalifikowanym certyfikatem,
Adres skrytki /Swinoujscie-PSSE/skrytka
https://epuap.gov.pl/wps/myportal/aplikacje/skrzynka
POCZTA ELEKTRONICZNA
Dostarczenie dokumentu podpisanego bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą kwalifikowanego certyfikatu poprzez pocztę elektroniczna na adres: psse.swinoujscie@sanepid.gov.pl Jednocześnie informujemy, że wysłanie dokumentów tą drogą nie zapewnia uzyskania urzędowego poświadczenia odbioru. Takie poświadczenie możliwe jest do uzyskania tylko i wyłączenie przekazując dokument elektroniczny za pośrednictwem platformy ePUAP.
OSOBIŚCIE
Dostarczenie dokumentów w godzinach 8:00 – 14:30 do sekretariatu mieszczącego się w pokoju numer 1 na następujących nośnikach danych:
- Pamięć masowa USB 1.1, 2.0 lub 3.0,
- Płyta CD/DVD
Dostaczenie dokumentów tą drogą nie zapewnia uzyskania urzędowego poświadczenia odbioru. Takie poświadczenie możliwe jest do uzyskania tylko i wyłączenie przekazując dokument elektroniczny za pośrednictwem platformy ePUAP.
WYMAGANIA DLA DOKUMENTÓW ELEKTRONICZNYCH DOSTARCZANYCH DO PSSE Świnoujście
- Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes lub profilem zaufanym ePUAP
- Akceptowalne formaty załączników to:
- DOC, RTF, XPS, XLS
- ODS, ODT, ODP, DOCX, XLSX
- CSV
- TXT
- GIF, TIF, BMP, JPG, PNG
- ZIP
- Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 5MB, wielkość pojedynczego załącznika nie może przekraczać 3,5MB.
- Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
- Pierwsza publikacja:
- 24.02.2021 09:49 Jan Połoniewicz
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Tomasz Załoga
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Elektroniczna skrzynka podawcza | 3.0 | 02.07.2024 08:50 Tomasz Załoga |
Elektroniczna skrzynka podawcza | 2.0 | 09.06.2022 10:46 Jan Połoniewicz |
Elektroniczna skrzynka podawcza | 1.0 | 24.02.2021 09:49 Jan Połoniewicz |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP