W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Działalność

Prowadzone rejestry
  • Rejestr Skarg i Wniosków PSSEw Szczecinku (do wglądu w Sekretariacie – pok. nr 138, Parter)
  • Rejestr zakażeń i zachorowań na chorobę zakaźną, zgonów z powodu zakażenia lub choroby zakaźnej, ich podejrzeń oraz przypadków stwierdzenia dodatniego wyniku badania laboratoryjnego (pok. nr  231, I piętro) - dane  zgromadzone w powyższym rejestrze nie stanowią informacji publicznej i są udostępniane jedynie podmiotom, o których mowa w art.30 ust. 1 Ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Dz.U.2013.947 j.t.)
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
27.12.2020 14:40 Rafał Sikora
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Antoni Kozioł
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Prowadzone rejestry 2.0 02.08.2021 10:34 Rafał Sikora
Prowadzone rejestry 1.0 27.12.2020 14:40 Rafał Sikora

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

Przyjmowanie i załatwianie spraw

Wszelkie sprawy przyjmowane są w Sekretariacie (pom. nr. 138, parter) Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Szczecinku w godzinach urzędownia tj. 7.25 - 15.00

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Szczecinku wszczyna i prowadzi postępowania administarcyjne z urzędu a sprawy załatwiane są w trybie i terminach wynikających z kodeksu postępowania administarcyjnego.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
27.12.2020 14:40 Rafał Sikora
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Antoni Kozioł
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Przyjmowanie i załatwianie spraw 2.0 02.08.2021 10:34 Rafał Sikora
Przyjmowanie i załatwianie spraw 1.0 27.12.2020 14:40 Rafał Sikora

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

Dostęp do informacji publicznej

Informacja publiczna nie zamieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Szczecinku, jest udostępniona na wniosek, zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (j. t. Dz. U. z 2014 r. poz.782 z późn. zm. ).
Udostępnianie informacji publicznej na wniosek następuje bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku. Jeżeli informacja publiczna nie może być udostępniona w powyższym terminie, Powiatowa Stacja powiadamia w tym terminie o powodach opóźnienia oraz o nowym terminie, w jakim udostępni informację (nie dłuższym jednak niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku).
Udostępnianie informacji publicznej na wniosek następuje w sposób i w formie zgodnych z wnioskiem, chyba że środki techniczne, którymi dysponuje Powiatowa Stacja, nie umożliwiają udostępnienia informacji w sposób i w formie określonych we wniosku.

Jeżeli informacja publiczna nie może być udostępniona w sposób lub w formie określonych we wniosku, Powiatowa Stacja powiadamia pisemnie wnioskodawcę o przyczynach braku możliwości udostępnienia informacji zgodnie z wnioskiem i wskazuje, w jaki sposób lub w jakiej formie informacja może być udostępniona niezwłocznie. W takim przypadku, jeżeli w terminie 14 dni od powiadomienia wnioskodawca nie złoży wniosku o udostępnienie informacji w sposób lub w formie wskazanych przez Powiatową Stację w powiadomieniu, postępowanie o udostępnienie informacji umarza się. Dostęp do informacji publicznej jest bezpłatny z wyjątkiem sytuacji, gdy w wyniku udostępnienia informacji publicznej na wniosek, Powiatowa Stacja ma ponieść dodatkowe koszty związane ze wskazanym we wniosku sposobem udostępnienia lub koniecznością przekształcenia informacji w formę wskazaną we wniosku. Wówczas może zostać pobrana od wnioskodawcy opłata w wysokości odpowiadającej tym kosztom. O wysokości opłaty wnioskodawca zostanie powiadomiony w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku. Udostępnienie informacji zgodnie z wnioskiem następuje po upływie 14 dni od dnia powiadomienia wnioskodawcy, chyba że wnioskodawca dokona w tym terminie zmiany wniosku w zakresie sposobu lub formy udostępnienia informacji albo wycofa wniosek.

Dla wniosku o udzielenie informacji publicznej nie jest wymagana szczególna forma.

Wniosek o udzielenie informacji publicznej można przekazać do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Szczecinku w jeden z niżej wymienionych sposobów:

  • przesłać pocztą na adres: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Szczecinku, ul. Ordona 22, 78-400 Szczecinek
  • złożyć osobiście : adres jak powyżej;
  • przesłać na numer fax: 94 37 405 59
  • przesłać pocztą elektroniczną na adres e:mail: psse.szczecinek@sanepid.gov.pl

Wniosek pisemny powinien obejmować podanie: imienia i nazwiska (nazwy) podmiotu zainteresowanego, jego dokładnego adresu (miejsca zamieszkania lub siedziby), treści żądania oraz podpisu. Należy wskazać, iż zgodnie z art. 78 § 2 k.c. oświadczenie woli złożone w postaci elektronicznej opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu (zgodnie z regulacją u.p.e.) jest równoważne formie pisemnej. Wniosek można złożyć korzystając z poniższego formularza.

WYSOKOŚĆ OPŁAT ZWIĄZANYCH Z PONOSZENIEM PRZEZ PSSE W SZCZECINKU DODATKOWYCH KOSZTÓW WYNIKAJĄCYCH ZE SPOSOBU UDOSTĘPNIANIA INFORMACJI PUBLICZNEJ

Lp.

Nazwa usługi

Wysokość opłaty

1

Skopiowanie danych na nośniki elektroniczne:

  • skopiowanie danych na płytę CD, (koszt zakupu płyty CD),
  • skopiowanie danych na płytę  DVD, (koszt zakupu płyty DVD)

 

0.82,- zł

2.10,- zł

2

Sporządzenie kopii dokumentów lub danych w formacie A4:

  • jednostronnie, w wersji czarno-białej,
  • dwustronnie, w wersji czarno-białej,

0.10,- zł (za każdą kolejną stronę, powyżej dziesięciu)

0.20,- zł (za każdą kolejną kartkę powyżej pięciu)

3

Wydruk komputerowy

0.05,- zł (za każdą stronę powyżej dziesięciu)

4

Sporządzenie kopii dokumentów lub danych w formacie A3:

  • jednostronnie, w wersji czarno-białej,
  • dwustronnie, w wersji czarno-białej,

0.20,- zł (za każdą kolejną stronę powyżej dziesięciu)

0.40,- zł (za każdą kolejną kartkę powyżej pięciu)

5

Przesyłanie kopii dokumentów lub danych przesyłką pocztową.

Według cennika usług Poczty Polskiej SA.

6

Przesyłanie kopii dokumentów lub danych przesyłką kurierską.

Według cennika usług firm świadczących usługi kurierskie.

7

Przesyłanie kopii dokumentów lub danych przy pomocy faksu:

  • strefa miejscowa
  • strefa zamiejscowa
  • za granicę

Wyliczona przy uwzględnieniu czasu przesyłu i kosztu połączenia telefonicznego wg cennika TPSA

Materiały

wniosek o udostępnienie informacji publicznej
wniosek​_o​_udostępnienie​_informacji​_publicznej.pdf 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
27.12.2020 14:40 Rafał Sikora
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Antoni Kozioł
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Dostęp do informacji publicznej 3.0 10.06.2022 14:41 Rafał Sikora
Dostęp do informacji publicznej 2.0 02.08.2021 10:34 Rafał Sikora
Dostęp do informacji publicznej 1.0 27.12.2020 14:40 Rafał Sikora

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

Skargi i wnioski

Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (j.t. Dz.U. z  2023 r. poz. 775)
  • Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. z 2002 r., Nr 5, poz. 46).

Przyjmowanie obywateli w sprawie skarg i wniosków:

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Szczecinku przyjmuje interesantów w sprawie skarg i wniosków we wtorek w godz. 15:00 – 16:00.

Przedmiotem skarg i wniosków mogą być:

  • Przedmiotem skargi może być w szczególności zaniedbanie lub nienależyte wykonywanie zadań przez właściwe organy albo przez ich pracowników, naruszenie praworządności lub interesów skarżących, a także przewlekłe lub biurokratyczne załatwianie spraw.
  • Przedmiotem wniosku mogą być w szczególności sprawy ulepszenia organizacji, wzmocnienia praworządności, usprawnienia pracy i zapobiegania nadużyciom, ochrony własności, lepszego zaspokajania potrzeb ludności.

Skargi i wnioski można składać w interesie własnym, innych osób, a także w interesie publicznym.

Dla wniesienia skargi lub wniosku w interesie innej osoby wymagana jest jej zgoda.

Skargi i wnioski muszą zawierać:

  • imię i nazwisko (nazwę) wnoszącego
  • adres wnoszącego

Skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.

Skargi i wnioski mogą być wnoszone w następującej formie:

  • pisemnie
  • telegraficznie
  • za pomocą dalekopisu
  • telefaxem
  • pocztą elektroniczną
  • ustnie do protokołu

Terminy załatwiania skarg i wniosków:

Skargi (wnioski) Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Szczecinku załatwia bez zbędnej zwłoki, jednakże gdy skarga (wniosek) wymaga uzgodnień lub przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego oraz badania akt – załatwiana jest w terminie 1 miesiąca od daty otrzymania. Skargi (wnioski) szczególnie skomplikowane załatwiane są nie później niż w ciągu 2 miesięcy od dnia wszczęcia postępowania wyjaśniającego.

Tryb odwoławczy:
Organem sprawującym nadzór nad Państwowym Powiatowy Inspektorem Sanitarnym w Szczecinku właściwym do rozpatrzenia skarg na jego działalność jest Zachodniopomorski Państwowy Wojewódzki Inspektor Sanitarny, adres: ul. Spedytorska 6/7, 70-632 Szczecin

Materiały

Instrukcja​_przyjmowania​_i​_rozpatrywania​_skarg​_i​_wniosków
Instrukcja​_przyjmowania​_i​_rozpatrywania​_skarg​_i​_wniosków​_.pdf 0.40MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
27.12.2020 14:40 Rafał Sikora
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Antoni Kozioł
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Skargi i wnioski 5.0 06.06.2024 12:02 Rafał Sikora
Skargi i wnioski 4.0 18.04.2024 09:34 Rafał Sikora
Skargi i wnioski 3.0 18.04.2024 09:18 Rafał Sikora
Skargi i wnioski 2.0 02.08.2021 10:34 Rafał Sikora
Skargi i wnioski 1.0 27.12.2020 14:40 Rafał Sikora

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}