W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Sygnalista

W Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Turku zostały wyznaczone osoby upoważnione do przyjmowania zgłoszeń wewnętrznych naruszenia prawa, ich weryfikacji, podejmowania działań następczych, kontaktu z sygnalistą oraz przetwarzania danych osobowych sygnalisty osoby, której dotyczy zgłoszenie, oraz osoby trzeciej wskazanej w zgłoszeniu, przekazywania zainteresowanym informacji na temat procedury zgłoszeń wewnętrznych, a także prowadzenia rejestru zgłoszeń wewnętrznych.

Sposoby przekazywania zgłoszeń wewnętrznych:

  • telefonicznie pod numerem dedykowanego telefonu: 63 280 36 87 (w dni robocze w godzinach 8:00 – 13:00);
  • podczas bezpośredniego spotkania zorganizowanego, na wniosek sygnalisty zgłoszony telefonicznie, na piśmie lub osobiście, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia przekazania osobie upoważnionej informacji o zamiarze dokonania takiego zgłoszenia;
  • w postaci elektronicznej na adres e-mail: zgloszenie.psseturek@sanepid.gov.pl;
  • w postaci papierowej na adres:
    Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Turku
    ul. Uniejowska 1a
    62-700 Turek
    z dopiskiem na kopercie „Zgłoszenie naruszenia prawa”.

Zgłoszenia możesz dokonać na załączonym poniżej formularzu.

 

Materiały

Sygnalista - Formularz zgłoszenia
sygnalista​_formularz​_zgloszenia.docx 0.03MB
{"register":{"columns":[]}}