Sygnalista
W Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Turku zostały wyznaczone osoby upoważnione do przyjmowania zgłoszeń wewnętrznych naruszenia prawa, ich weryfikacji, podejmowania działań następczych, kontaktu z sygnalistą oraz przetwarzania danych osobowych sygnalisty osoby, której dotyczy zgłoszenie, oraz osoby trzeciej wskazanej w zgłoszeniu, przekazywania zainteresowanym informacji na temat procedury zgłoszeń wewnętrznych, a także prowadzenia rejestru zgłoszeń wewnętrznych.
Sposoby przekazywania zgłoszeń wewnętrznych:
- telefonicznie pod numerem dedykowanego telefonu: 63 280 36 87 (w dni robocze w godzinach 8:00 – 13:00);
- podczas bezpośredniego spotkania zorganizowanego, na wniosek sygnalisty zgłoszony telefonicznie, na piśmie lub osobiście, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia przekazania osobie upoważnionej informacji o zamiarze dokonania takiego zgłoszenia;
- w postaci elektronicznej na adres e-mail: zgloszenie.psseturek@sanepid.gov.pl;
- w postaci papierowej na adres:
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Turku
ul. Uniejowska 1a
62-700 Turek
z dopiskiem na kopercie „Zgłoszenie naruszenia prawa”.
Zgłoszenia możesz dokonać na załączonym poniżej formularzu.
Materiały
Sygnalista - Formularz zgłoszeniasygnalista_formularz_zgloszenia.docx 0.03MB