W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Teleplatforma Pierwszego Kontaktu

15.07.2021

TPK

TPK
TELEPLATFORMA PIERWSZEGO KONTAKTU
800 137 200

Jeden, bezpłatny numer dla całej Polski*

 

Teleplatforma Pierwszego Kontaktu (TPK) jest dostępna:

  • poza godzinami pracy Podstawowej Opieki Zdrowotnej, czyli:

  • od poniedziałku do piątku w godzinach od 18:00 do 8:00 następnego dnia

  • soboty i niedziele oraz inne dni ustawowo wolne od pracy, w godzinach od 8:00 do 8:00 następnego dnia.

    Z TPK możesz skorzystać w sytuacji:

  • nagłego zachorowania, poza godzinami pracy POZ,

  • nagłego pogorszenia stanu zdrowia, gdy nie ma objawów sugerujących stan bezpośredniego zagrożenia życia, a zastosowane środki lub leki dostępne bez recepty nie przyniosły spodziewanej poprawy,

  • gdy zachodzi obawa, że oczekiwanie na otwarcie przychodni POZ może znacząco niekorzystnie wpłynąć na Twój stan zdrowia.

Kontaktując się z TPK, otrzymasz poradę

  • pielęgniarki/położnej 

  • lekarską.

w formie telekonsultacji.

W ramach TPK uzyskasz:

  • poradę medyczną

  • e–receptę

  • e–skierowanie

  • e–zwolnienie.

Porady są udzielane w czterech językach:

  • polskim

  • angielskim

  • rosyjskim

  • ukraińskim.

 

 

 

Materiały

TPK​_1
TPK​_1.JPG 0.24MB
TPK​_2
TPK​_2.JPG 0.27MB
TPK​_3
TPK​_3.JPG 0.18MB
{"register":{"columns":[]}}