Skargi i wnioski
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Wejherowie przyjmuje w sprawach skarg
i wniosków w każdy poniedziałek w godz. 10:00-11:00.
Wyznaczony pracownik Stacji przyjmuje interesantów w tych sprawach w czwartek w godz. 15:00-16:00.
Skargi i wnioski mogą być także wnoszone:
- pisemnie,
- faksem - (58) 677-79-03,
- pocztą elektroniczną na adres: psse.wejherowo@sanepid.gov.pl
- przy pomocy Elektronicznej Skrzynki Podawczej na ePuap: /PSSE_WEJHEROWO/skrytka
- ustnie do protokołu w godzinach pracy tj. od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-15:00.
Przedmiotem wniosku mogą być w szczególności sprawy ulepszenia organizacji, wzmocnienia praworządności, usprawnienia pracy i zapobiegania nadużyciom, ochrony własności, lepszego zaspokajania potrzeb ludności.
Przedmiotem skargi mogą być w szczególności zaniedbanie lub nienależyte wykonywani zadań przez właściwe organy albo przez ich pracowników, naruszenie praworządności lub interesów skarżących, a także przewlekłe lub biurokratyczne załatwianie spraw.
Uwaga: Skargi i wnioski, które nie zawierają imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.
Terminy załatwiania skarg i wniosków:
- Skargi (wnioski) Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Wejherowie załatwia bez zbędnej zwłoki, jednakże gdy skarga (wniosek) wymaga uzgodnień lub przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego oraz badania akt - załatwiana jest w terminie 1 miesiąca od daty otrzymania. Skargi i wnioski szczególnie skomplikowane załatwiane są nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania wyjaśniającego.
Podstawa prawna
Art. 221-259 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. 2021 poz. 735), http://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20210000735/O/D20210735.pdf
Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. z 2002r. Nr 5, poz. 46). http://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20020050046/O/D20020046.pdf
- Pierwsza publikacja:
- 03.08.2021 13:07 Zdzisław Westa
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Zdzisław Westa
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Skargi i wnioski | 10.0 | 13.06.2022 18:37 Zdzisław Westa |
Skargi i wnioski | 9.0 | 13.06.2022 18:33 Zdzisław Westa |
Skargi i wnioski | 8.0 | 03.08.2021 14:11 Zdzisław Westa |
Skargi i wnioski | 7.0 | 03.08.2021 14:11 Zdzisław Westa |
Skargi i wnioski | 6.0 | 03.08.2021 14:10 Zdzisław Westa |
Skargi i wnioski | 5.0 | 03.08.2021 14:09 Zdzisław Westa |
Skargi i wnioski | 4.0 | 03.08.2021 14:06 Zdzisław Westa |
Skargi i wnioski | 3.0 | 03.08.2021 14:04 Zdzisław Westa |
Skargi i wnioski | 2.0 | 03.08.2021 14:04 Zdzisław Westa |
Skargi i wnioski | 1.0 | 03.08.2021 13:07 Zdzisław Westa |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP