W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Rozpatrywanie skarg i wniosków

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Wołowie / Dyrektor Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Wołowie przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków we wtorek w godzinach od 1000 do 1100   i czwartek od 1500 do 1600

Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, telefonicznie, pocztą elektroniczną, a także ustnie do protokołu.

W przypadku zgłoszenia skargi lub wniosku ustnie przyjmujący zgłoszenie sporządza protokół z ustnego zgłoszenia, który podpisują wnoszący skargę / wniosek i przyjmujący zgłoszenie.

W przypadku zgłoszenia skargi lub wniosku telefonicznie wnoszący jest zobowiązany do złożenia wniosku osobiście lub na piśmie pod rygorem pozostawienia wniosku bez rozpatrzenia.

Oświadczeniom, których treść posiada cechy skargi lub wniosku, a które nie zostały wniesione we właściwy sposób (w szczególności oświadczeniom telefonicznym), nie nadaje się biegu w trybach właściwych dla skarg i wniosków. Pozyskane w ten sposób informacje mogą zostać wykorzystane w innych trybach działalności organu, w tym w ramach nadzoru sanitarnego.

Skargi i wnioski nie zawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego – anonimowe – pozostawia się bez rozpoznania. Pozyskane w ten sposób informacje mogą zostać wykorzystane w innych trybach działalności organu, w tym w ramach nadzoru sanitarnego.

Skargi i wnioski załatwiane są bez zbędnej zwłoki, najpóźniej w terminach wskazanych w ustawie Kodeks postepowania administracyjnego.

{"register":{"columns":[]}}