W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Nabór na wolne stanowiska pracy - Specjalista w Sekcji Administracyjno-Technicznej i Zaopatrzenia, Samodzielne Stanowisko Pracy ds. Pracowniczych

31.01.2024

wybrano pracownika

1. Nazwa stanowiska pracy:

Specjalista w Sekcji Administracyjno-Technicznej i Zaopatrzenia, Samodzielne Stanowisko Pracy ds. Pracowniczych 

wymiar etatu – 1;

miejsce wykonywania pracy - Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna  w Zakopanem, ul. Chramcówki 19a, 34-500 Zakopane.


2. Wymagania niezbędne dla kandydata:

  1. Specjalista – wykształcenie wyższe, 2 lata stażu pracy na stanowisku administracyjno - biurowym,
  2. obywatelstwo polskie;
  3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie w pełni z praw publicznych;
  4. brak skazania za przestępstwa umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  5. nieposzlakowana opinia;
  6. znajomość przepisów prawnych regulujących problematykę związaną e stanowiskiem, m.in. ustawa o Państwowej Inspekcji Sanitarnej, Kodeks pracy, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o Zakładowym Funduszu Świadczeń Socjalnych; Prawo zamówień publicznych, ustawa o ochronie danych osobowych;
  7. umiejętność obsługi programów komputerowych – pakiet Microsoft Office – Word, Excel;

3. Wymagania dodatkowe:

  1. wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne, zarządzanie, ekonomia.
  2. komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, odpowiedzialność, sumienność, skrupulatność, zaangażowanie;
  3. samodzielność w rozwiązywaniu problemów, kreatywność;
  4. odpowiedzialność i dokładność;
  5. zdolności analityczne oraz umiejętność interpretacji i stosowania przepisów;
  6. dyspozycyjność, doświadczenie pracy;
  7. wysoka kultura osobista;
  8. mile widziane prawo jazdy kategorii B;
  9. odporność na stres.

 

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • prowadzenie spraw związanych z zatrudnieniem i przebiegiem pracy pracowników;
  • nadzorowanie nad przestrzeganiem dyscypliny pracy;
  • prowadzenie kart ewidencji czasu pracy odrębnie dla każdego pracownika, ze szczególnym uwzględnieniem ewidencji urlopów wypoczynkowych, analizy ich wykorzystania;
  • naliczanie gratyfikacji za wysługę lat na podstawie posiadanych dokumentów;
  • prowadzenie rejestru badań okresowych i kontrolnych;
  • informowanie pracowników w zakresie uprawnień do emerytur i rent, kompletowanie dokumentacji;
  • organizowanie i przeprowadzanie naboru pracowników zgodnie z obowiązującymi procedurami i normami prawnymi;
  • sporządzanie sprawozdań z zakresu spraw personalnych, tj. ruchu pracowników, stanu zatrudnienia, kwalifikacji zawodowych, czasu pracy dla potrzeb GUS;
  • zaopatrzenie materiałowo – techniczne;
  • prowadzenie dokumentacji w sprawach zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.

5. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  1. CV, list motywacyjny własnoręcznie podpisany;
  2. kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje (dyplom ukończenia studiów, certyfikaty, zaświadczenia, itp.);
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających przebieg pracy zawodowej;
  4. kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie własnoręcznie podpisany (załącznik nr 1 do ogłoszenia o naborze);
  5. klauzula informacyjna w procesie rekrutacji własnoręcznie podpisana (załącznik nr 2 do ogłoszenia o naborze);
  6. oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych własnoręcznie podpisane (załącznik nr 3 do ogłoszenia o naborze);
  7. oświadczenie o niekaralności - Osoba wyłoniona na ww. stanowisko w wyniku przeprowadzonego naboru, przed podpisaniem umowy o pracę zobowiązana będzie przedłożyć Zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego;
  8. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych;
  9. mile widziana opinia pracodawcy poprzedniego zakładu pracy.

 6. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy składać: osobiście, listownie lub mailowo na adres: beata.trojanska@sanepid.gov.pl

z dopiskiem: „Nabór na stanowisko: Specjalista w Sekcji Administracyjno-Technicznej i Zaopatrzenia, Samodzielne Stanowisko Pracy ds. Pracowniczych .


Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna

ul. Chramcówki 19a

34-500 Zakopane

 

Termin składania ofert do dnia 14 lutego 2024 r.

W miesiącu grudniu 2023 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w PSSE Zakopane, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %. W takiej sytuacji pierwszeństwo w zatrudnieniu na wskazanym stanowisku przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile spełnia wymagania określone powyżej.

Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie dalszego postępowania.

 7. Dodatkowe informacje:

Dokumenty, które wpłyną lub zostaną złożone do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Zakopanem po terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej Stacji, BIP oraz tablicy informacyjnej  w siedzibie PSSE Zakopane.

Dokumentów nie odsyłamy. Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone.

Zatrudnienie na czas określony w celu zastępstwa pracownika. 

Materiały

oferta na kadrową
oferta​_na​_kadrową.docx 0.02MB
Zalacznik​_nr​_3​_-​_Oswiadczenie​_kandydata​_ochrona​_danych
Zalacznik​_nr​_3​_-​_Oswiadczenie​_kandydata​_ochrona​_danych.docx 0.02MB
Zalacznik​_nr​_2​_-​_Klauzula-Informacja​_o​_przetwarzaniu​_danych​_osobowych​_przy​_rekrutacji
Zalacznik​_nr​_2​_-​_Klauzula-Informacja​_o​_przetwarzaniu​_danych​_osobowych​_przy​_rekrutacji.docx 0.02MB
Zalacznik​_nr​_1​_-​_Kwestionariusz​_dla​_osoby​_ubiegajacej​_sie​_o​_zatrudnienie
Zalacznik​_nr​_1​_-​_Kwestionariusz​_dla​_osoby​_ubiegajacej​_sie​_o​_zatrudnienie.pdf 0.18MB
{"register":{"columns":[]}}