Zaproszenie do złożenia oferty cenowej na wykonanie zadania pn.: „Zakup i dostawa sprzętu, wyposażenia i oprogramowania komputerowego dla PSSE w Zakopanem"
07.09.2022
Zakopane, dnia 7 września 2022 r.
AD.2600.4.2022
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ
Powiatowa Stacja Sanitarno – Epidemiologiczna 34-500 Zakopane, ul. Chramcówki 19a zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie zadania pn.: „Zakup i dostawa sprzętu, wyposażenia i oprogramowania komputerowego dla Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej Zakopanem, ul. Chramcówki 19a 34-500 Zakopane”.
Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130.000,00 złotych, zatem postępowanie prowadzone będzie bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 tej ustawy na podstawie „Procedury dokonywania zakupów o wartości nie przekraczającej kwoty 130 000,00 złotych w Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Zakopanem” wprowadzonej Zarządzeniem nr 11/2021 Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Zakopanem.
1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.
2. Oznaczenie oferty i tryb jej przesłania: ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym (załącznik nr 2), wraz z wymaganymi dokumentami wskazanymi w punkcie 10 niniejszego zaproszenia. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Oferta musi być sporządzona w jednym egzemplarzu w języku polskim, być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Oferta powinna obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się ofert częściowych i zamiennych.
3. Termin realizacji zamówienia: do 30 dni od daty zawarcia umowy.
4. Opis sposobu obliczania ceny: Wykonawca podaje wynagrodzenie brutto w PLN w rozbiciu na punkty wskazanego w formularzu ofertowym przedmiotu zamówienia oraz sumuje łącznie poszczególne pozycje od 1 do 5 podając łączną cenę. Cena jest ceną ryczałtową.
5. Termin i miejsce składania oferty. Oferty należy składać w terminie do dnia 14 września 2022 r. Ofertę można złożyć osobiście w sekretariacie Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Zakopanem, przy ul. Chramcówki 19a, w zamkniętej kopercie, zawierającej nazwę adresata, nazwę oferenta z dopiskiem: „oferta cenowa na wykonanie zadania pn.: „Zakup i dostawa sprzętu, wyposażenia i oprogramowania komputerowego dla Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej Zakopanem, ul. Chramcówki 19a 34-500 Zakopane”. Koperta winna być zapieczętowana w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia. Ofertę można również złożyć mailowo na adres: administracja.psse.zakopane@sanepid.gov.pl lub za pośrednictwem profilu zaufanego.
6. Osoba wskazana do kontaktu z Zamawiającym: Bożena Kunc, tel. 18 20 68 697 wew. 13
7. Kryteria wyboru ofert: oferta najkorzystniejsza cenowo przy spełnieniu wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia warunków – 100 % cena.
8.Termin płatności: 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury Vat.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania ogłoszenia o zamówieniu w przypadku zaistnienia uzasadnionych przyczyn jak również prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie jego prowadzenia bez podawania przyczyny. Oferty niespełniające wymagań Zamawiającego zostaną odrzucone.
10. Wymagane dokumenty od Wykonawcy:
Do składanej oferty cenowej Wykonawca załącza:
1) Formularz ofertowy – załącznik nr 2,
2) Specyfikację techniczną oferowanego sprzętu,
3) Klauzulę obowiązku informacyjnego – załącznik nr 3.
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną dostawę sprzętu i akcesoriów komputerowych na kwotę min. 20 000 zł brutto.
Załączniki:
1. Opis przedmiotu zamówienia,
2. Formularz ofertowy,
3. Klauzula obowiązku informacyjnego,
4. Umowa.
Materiały
Opis przedmiotu zamówieniaZałącznik_nr_1_do_AD260042022_-_Opis_przedmiotu_zamówienia.pdf 0.83MB Formularz ofertowy
Załącznik_nr_2_do_AD260042022_-_Formularz_ofertowy.doc 0.04MB Klauzula obowiązku informacyjnego
Załącznik_nr_3_do_AD260042022_-_Klauzula.pdf 0.70MB Umowa
Załącznik_nr_4_do_AD260042022_-_Umowa.pdf 2.16MB