Tytuł/stanowisko: Inspektor do spraw administracyjno - technicznych
OGŁOSZENIE — INFORMACJA O WOLNYCH MIEJSCACH PRACY DLA PRACOWNIKÓW ETATOWYCH I NIEPEŁNOETATOWYCH ORAZ ZATRUDNIONYCH NA CZAS OKREŚLONY
Wykształcenie:
Wyższe (magister)
Forma zatrudnienia:
Umowa o pracę na zastępstwo
Termin składania aplikacji upłynął:
20-11-2024
Informacje o ofercie
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Zgorzelcu prowadzi nabór :
- na stanowisko: Inspektora do spraw administracyjno - technicznych
- w komórce organizacyjnej: ADM
- umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
- wynagrodzenie od 4400,00 do 5940,00 brutto
Zakres obowiązków
- Do zadań inspektora będzie należało między innymi:
- Prowadzenie dokumentacji w zakresie administracyjno-technicznym.
- Dokonywanie zakupu wyposażenia trwałego urządzeń
technicznych, materiałów i pomocy biurowych, druków, formularzy i środków rzeczowych na potrzeby działalności Stacji. - Przygotowywanie przetargów związanych z remontami, zakupami związanymi z działalnością laboratoriów i transportem i przestrzeganie zasad ustawy o zamówieniach publicznych.
- Zabezpieczenie i nadzorowanie wyposażenia technicznego Stacji i nadzorowanie służb obsługi porządkowej.
- Prowadzenie ewidencji pieczęci urzędowych.
- Nadzór nad prawidłowością sporządzania i prowadzeniem rejestru kart samochodowych.
- Przygotowywanie umów.
- Prowadzenie zakładowego archiwum.
- Prowadzeniem spraw związanych z archiwizacją.
- Prowadzenie gospodarki odzieżą ochronną i roboczą.
- Organizacja i prowadzenie spraw związanych z OC i zarządzaniem kryzysowym.
- Sporządzanie sprawozdań dla potrzeb statystyki w zakresie prowadzonej działalności.
- Otwieranie Stacji, wydawanie kluczy.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: dolnośląskie
Zgorzelec, Warszawska 11
Wymagania
Wymagania:
1) znajomość zagadnień dotyczących:
- zamówień publicznych
- prowadzenia spraw socjalnych,
- ubezpieczeń,
- czasu pracy kierowcy,
2) staż pracy : 3 lata
3) Wykształcenie: wyższe
Wymagane dokumenty
Wymagane dokumenty:
- CV - prosimy o niezamieszczanie zdjęcia w CV.
- przebieg dotychczasowego zatrudnienia (kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie),
- kserokopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań niezbędnych w zakresie wykształcenia,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, jeśli w składanych dokumentach znajdują się dane inne niż wymieniono powyżej, poprzez podpisanie oświadczenia o treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych innych niż wymienione w art. 221 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, zawartych w dokumentach aplikacyjnych, w celu przeprowadzenia postepowania rekrutacyjnego.
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Iwona Wolińska
- e-mail: .
- Adres: Warszawska 11
Materiały
Ponowny nabór na stanowisko inspektora ds. administracyjno-technicznychNabór_2.pdf 1.35MB klauzula
klauzula.pdf 0.40MB