W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Inspektor do spraw administracyjno - technicznych

OGŁOSZENIE — INFORMACJA O WOLNYCH MIEJSCACH PRACY DLA PRACOWNIKÓW ETATOWYCH I NIEPEŁNOETATOWYCH ORAZ ZATRUDNIONYCH NA CZAS OKREŚLONY

Wykształcenie: Wyższe (magister)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na zastępstwo
Termin składania aplikacji upłynął: 20-11-2024

Informacje o ofercie

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Zgorzelcu prowadzi nabór :

  • na stanowisko: Inspektora do spraw administracyjno - technicznych
  • w komórce organizacyjnej: ADM
  • umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
  • wynagrodzenie od 4400,00 do 5940,00 brutto

Zakres obowiązków

  • Do zadań inspektora będzie należało między innymi:
  1. Prowadzenie dokumentacji w zakresie administracyjno-technicznym.
  2. Dokonywanie zakupu wyposażenia trwałego urządzeń
    technicznych, materiałów i pomocy biurowych, druków, formularzy i środków rzeczowych na potrzeby działalności Stacji.
  3. Przygotowywanie przetargów związanych z remontami, zakupami związanymi z działalnością laboratoriów i transportem i przestrzeganie zasad ustawy o zamówieniach publicznych.
  4. Zabezpieczenie i nadzorowanie wyposażenia technicznego Stacji i nadzorowanie służb obsługi porządkowej.
  5. Prowadzenie ewidencji pieczęci urzędowych.
  6. Nadzór nad prawidłowością sporządzania i prowadzeniem rejestru kart samochodowych.
  7. Przygotowywanie umów.
  8. Prowadzenie zakładowego archiwum.
  9. Prowadzeniem spraw związanych z archiwizacją.
  10. Prowadzenie gospodarki odzieżą ochronną i roboczą.
  11. Organizacja i prowadzenie spraw związanych z OC i zarządzaniem kryzysowym.
  12. Sporządzanie sprawozdań dla potrzeb statystyki w zakresie prowadzonej działalności.
  13. Otwieranie Stacji, wydawanie kluczy.
 

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: dolnośląskie
Zgorzelec, Warszawska 11

Wymagania

Wymagania:

1) znajomość zagadnień dotyczących:

  1. zamówień publicznych
  2. prowadzenia spraw socjalnych,
  3. ubezpieczeń,
  4. czasu pracy kierowcy,

2) staż pracy : 3 lata

3) Wykształcenie: wyższe

Wymagane dokumenty

Wymagane dokumenty:

  1. CV - prosimy o niezamieszczanie zdjęcia w CV.
  2. przebieg dotychczasowego zatrudnienia (kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie),
  3. kserokopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań niezbędnych w zakresie wykształcenia,
  4. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, jeśli w składanych dokumentach znajdują się dane inne niż wymieniono powyżej, poprzez podpisanie oświadczenia o treści:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych innych niż wymienione w art. 221 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,  zawartych w dokumentach aplikacyjnych, w celu przeprowadzenia postepowania rekrutacyjnego.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Osoba kontaktowa: Iwona Wolińska
  • e-mail: .
  • Adres: Warszawska 11

Materiały

Ponowny nabór na stanowisko inspektora ds. administracyjno-technicznych
Nabór​_2.pdf 1.35MB
klauzula
klauzula.pdf 0.40MB
{"register":{"columns":[]}}