W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Uzgodnienie projektu uchwały sejmiku województwa w sprawie ustanowienia planu ochrony dla parku krajobrazowego

Wymagania formalne dotyczące wniosku
Wydział do spraw Zagospodarowania Przestrzennego
Zadanie Uzgodnienie projektu uchwały sejmiku województwa w sprawie ustanowienia planu ochrony dla parku krajobrazowego.
Podstawa prawna Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody.
Wymagane dokumenty potrzebne do rozpatrzenia sprawy Wniosek o uzgodnienie projektu uchwały sejmiku województwa w sprawie ustanowienia planu ochrony dla parku krajobrazowego.

Projekt uchwały zawierający elementy określone w art. 20 ust. 4 ustawy o ochronie przyrody, a w szczególności:
- identyfikację oraz określenie sposobów eliminacji lub ograniczania istniejących i potencjalnych zagrożeń wewnętrznych i zewnętrznych oraz ich skutków;
- wskazanie obszarów realizacji działań ochronnych w formie tekstowej oraz załącznika mapowego do projektu uchwały;
- wskazanie obszarów udostępnianych dla celów turystycznych, rekreacyjnych i dla innych form gospodarowania oraz określenie sposobów korzystania z tych obszarów;
- ustalenia do studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin, miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, planów zagospodarowania przestrzennego województw oraz planów zagospodarowania przestrzennego morskich wód wewnętrznych, morza terytorialnego i wyłącznej strefy ekonomicznej dotyczące eliminacji lub ograniczenia zagrożeń wewnętrznych lub zewnętrznych;
- uzasadnienie, ocenę skutków regulacji.

Dokumentacja umożliwiająca ocenę merytorycznych rozwiązań zawartych w projekcie uchwały w sprawie ustanowienia planu ochrony dla parku krajobrazowego:
- zgromadzone materiały potwierdzające realizację art. 20 ust. 2 ustawy o ochronie przyrody (należy podać wykonawcę oraz termin wykonania dokumentacji);
- zgromadzone materiały potwierdzające realizację art. 20 ust. 1 ustawy o ochronie przyrody (należy podać wykonawcę oraz termin wykonania dokumentacji);
- dokumentacja fotograficzna terenów najcenniejszych oraz najbardziej problemowych (zdjęcia kolorowe zapisane na płycie CD/DVD ze wskazaniem terminu wykonania).
Forma załatwienia sprawy Uzgodnienie w formie pisemnej.
Miejsce złożenia dokumentów

Dokumenty można składać:

1) osobiście lub pocztą na adres:

Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Gdańsku
ul. Chmielna 54/57, 80 - 748 Gdańsk

2) w formie elektronicznej poprzez platformę ePUAP: 

/rdos_gdansk/SkrytkaESP

Opłata Brak
Tryb odwoławczy Brak
Uwagi / inne informacje Brak
{"register":{"columns":[]}}