W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zawiadomienie Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska z 24.07.2023 r., znak: DOOŚ-WDŚZOO.420.50.2022.PS.KN.15

03.08.2023

w sprawie wyznaczenia nowego terminu rozpatrzenia sprawy postępowania odwoławczego od decyzji Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gdańsku z 31 października 2022 r., znak: RDOŚ-Gd-WOO.420.10. 2022.AT.16, określającej środowiskowe uwarunkowania realizacji przedsięwzięcia pn.: „Brama Pomorza - „Suchy Port” w Zajączkowie Tczewskim jako centrum konsolidacyjno-dystrybucyjne wraz z infrastrukturą zapleczową dla portów Gdańska, Gdyni i Elbląga”.

Materiały

Zawiadomienie Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska
Zawiadomienie​_GDOŚ​_DOOŚ​_WDŚZOO​_420​_50​_2022​_PS​_KN​_15.pdf 0.10MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
03.08.2023 16:25 Iwona Babis
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wydział Ocen Oddziaływania na Środowisko
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zawiadomienie Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska z 24.07.2023 r., znak: DOOŚ-WDŚZOO.420.50.2022.PS.KN.15 1.0 03.08.2023 16:25 Iwona Babis

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}