W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Informacja dla osób Głuchych załatwiających sprawy w urzędzie

Obsługa osób niesłyszących lub słabo słyszących


W Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska oraz w Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Gorzowie Wielkopolskim dostępne są usługi wspierające komunikowanie się osób niesłyszących lub słabo słyszących. 

Należą do nich:

  • możliwość kierowania korespondencji na adres poczty elektronicznej

Adres poczty Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska: kancelaria@gdos.gov.pl 
Adres poczty Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Gorzowie Wielkopolskim:  sekretariat@gorzowwlkp.rdos.gov.pl.

  • możliwość przesyłania informacji faxem

Numer faksu Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska: 22 57-92-127
Numer faksu Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Gorzowie Wielkopolskim: 95 71-25-045.

  • możliwość przesyłania korespondencji pisemnej

Adres do korespondencji z Generalną Dyrekcją Ochrony Środowiska:  ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa
Adres do korespondencji z Regionalną Dyrekcją Ochrony Środowiska w Gorzowie Wielkopolskim: ul. Jagiellończyka 13, 66-400 Gorzów Wielkopolski.

  • możliwość telefonowania za pośrednictwem opiekuna

Numer telefonu  Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska: 22 57-92-119
Numer telefonu Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Gorzowie Wielkopolskim: 887-101-300

  • możliwość skorzystania z usługi tłumacza języka migowego w systemie polskiego języka migowego (PJM), systemie językowo-migowym (SJM) i komunikowania się osób głuchoniemych (SKOGN).

Świadczenie to jest bezpłatne i przeznaczone dla osób uprawnionych, które są osobami niepełnosprawnymi w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

Jeśli chcesz skorzystać z pomocy tłumacza języka migowego w czasie wizyty w urzędzie:

  1. Zgłoś potrzebę skorzystania z pomocy tłumacza przynajmniej 3 dni przed planowaną wizytą. Wykorzystaj do tego dostępne środki komunikacji – e-mail, fax, telefon lub epuap.
  2. Zgłoszenie powinno zawierać imię i nazwisko osoby zainteresowanej, termin planowanej wizyty, krótki opis sprawy, kontakt zwrotny na który potwierdzimy datę spotkania oraz oznaczenie czy komunikujesz się w polskim języku migowym (PJM), systemie językowo-migowym (SJM) czy sposobie komunikowania się osób głuchoniewidomych (SKOGN).
  3. Termin umówienia spotkania zależy od aktualnej dostępności tłumacza. Poinformujemy cię o  miejscu i terminie osobistego spotkania z tłumaczem. Postaraj się przyjść punktualnie.

 

Zapraszamy.

{"register":{"columns":[]}}