Nr ogłoszenia 124354
28.07.2023
Naczelnik Wydziału: do spraw: organizacji oraz informacji o środowisku Wydział Organizacyjny oraz Informacji o Środowisku
Ogłoszenie nr 124354 z 28 lipca 2023 r.
Liczba stanowisk - 1
Wymiar etatu - 1
nabór w toku
Miejsce pracy - Gorzów Wielkopolski, ul. Jagiellończyka 13
Ważne do - 7 sierpnia 2023 r.
Wyniki naboru: nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata
Anna Chmielińska Kłodawa
Data wyniku 18 sierpnia 2023 roku
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
- nadzoruje pracę wydziału
- nadzoruje gospodarowanie mieniem i procesy zamówień publicznych
- prowadzi sprawy dotyczące stosunku pracy osób zatrudnionych w jednostce
- koordynuje sporządzanie i prowadzenie dokumentacji wewnętrznej i rejestrów
- planuje i weryfikuje procesy zakupowe w jednostce
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
- Wykształcenie: wyższe na kierunku administracyjnym lub prawniczym
- Staż pracy co najmniej 15 lat na stanowisku kierowniczym lub samodzielnym w obszarze kadr
- znajomość przepisów prawa pracy i systemu ubezpieczeń społecznych
- znajomość ustawy o finansach publicznych i ustawy o rachunkowości
- znajomość przepisów podatkowych i zamówień publicznych
- znajomość ustawy o służbie cywilnej
- umiejętność pracy w zespole i kierowania nim
- umiejętności analityczne i interpersonalne
- asertywność i umiejętność negocjacji
- odporność na stres
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 10 lat pracy w administracji publicznej
- poświadczenie bezpieczeństwa
- szkolenie z zakresu prowadzenia audytu wewnętrznego
- szkolenie z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy
Co oferujemy
- Indywidualny rozkład czasu pracy
- Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
- Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
- Miejsce parkingowe na terenie urzędu
- Możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem
- Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
- Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
- Dostosowujemy materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np.większa czcionka w materiałach drukowanych).
- Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa.
- Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
- Budynek posiada podjazd dla wózków i windę.
- Biura znajdują się na parterze i I piętrze budynku.
- Oświetlenie naturalne i sztuczne.
- Brak klimatyzacji.
- Brak toalety dostosowanej dla osób na wózku.
Dodatkowe informacje
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
- Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
- Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu).
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
- test wiedzy;
- rozmowa kwalifikacyjna.
Pracę możesz rozpocząć od: 2023-08-16
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
- CV
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Aplikuj do: 7 sierpnia 2023
Aplikuj mailowo na adres: sekretariat@gorzowwlkp.rdos.gov.pl, w temacie wpisz: Ogłoszenie nr 124354 / 28.07.2023.
Lub w formie papierowej w zamkniętej kopercie na adres: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Gorzowie Wielkopolskim ul. Jagiellończyka 13, 66-400 Gorzów Wielkopolski
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 887-101-300 lub mailowego na adres: sekretariat@gorzowwlkp.rdos.gov.pl
- Dokumenty należy złożyć do: 07.08.2023
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska 887-101-300 sekretariat@gorzowwlkp.rdos.gov.pl
- Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@gorzowwlkp.rdos.gov.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
- Informacje o odbiorcach danych: Dane przetwarzane przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gorzowie Wielkopolskim oraz komisję rekrutacyjną, w skład której wchodzą pracownicy RDOŚ w Gorzowie Wielkopolskim.
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
- Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;1.
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;2.
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;3.
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,5. 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;1.
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o2. narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.3.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń
Materiały
Ogłoszenie nr 124354 z 28 lipca 2023 roku, Naczelnik Wydziału WOiŚOgłoszenie_nr_124354_z_28_lipca_2023_roku,_Naczelnik_Wydziału_w_WOiS.pdf 0.06MB Wyniki naboru nr 124354 z 18 sierpnia 2023 roku
Wyniki_naboru_nr_124354.pdf 0.03MB
- Pierwsza publikacja:
- 28.07.2023 10:17 Joanna Markow
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Katarzyna Wojciechowska-Kwintal
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Nr ogłoszenia 124354 | 7.0 | 18.08.2023 11:36 Kamila Skołuda |
Nr ogłoszenia 124354 | 6.0 | 28.07.2023 10:39 Joanna Markow |
Nr ogłoszenia 124354 | 5.0 | 28.07.2023 10:31 Joanna Markow |
Nr ogłoszenia 124354 | 4.0 | 28.07.2023 10:28 Joanna Markow |
Nr ogłoszenia 124354 | 3.0 | 28.07.2023 10:23 Joanna Markow |
Nr ogłoszenia 124354 | 2.0 | 28.07.2023 10:20 Joanna Markow |
Nr ogłoszenia 124354 | 1.0 | 28.07.2023 10:17 Joanna Markow |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP