Nr ogłoszenia 131118
05.12.2023
Specjalista do spraw: strategicznej oceny oddziaływania na środowisko w Wydziale Zarządzania Środowiskiem
Ogłoszenie nr 131118 z 5 grudnia 2023 roku
- Umowa na czas określony (np. projektu)
- Wynagrodzenie zasadnicze: około 4800,00 zł brutto
- Liczba stanowisk: 1
- Wymiar etatu: 1
- Status nabór w toku
- Miejsce pracy: ul. Jagiellończyka 13, 66-400 Gorzów Wielkopolski
- Ważne do 15 grudnia 2023 r.
Wyniki naboru: nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata
Radosław Dziedzic Gorzów Wielkopolski
Data wyniku 21 grudnia 2023 roku
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
- Uzgadnia zakres i stopień szczegółowości informacji wymaganych w prognozach oddziaływania na środowisko do projektów dokumentów planistycznych i strategicznych szczebla wojewódzkiego i gminnego, sporządzanych przez jednostki samorządu terytorialnego, w ramach procedury strategicznej oceny oddziaływania na środowisko.
- Opiniuje projekty strategii rozwoju, polityk, planów lub gminnych programów rewitalizacji.
- Uzgadnia zakres i stopień szczegółowości informacji wymaganych w prognozach oddziaływania na środowisko projektu planu zagospodarowania przestrzennego województwa, projektów studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego/planów ogólnych, miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
- Formułuje wnioski i opiniuje projekt audytu krajobrazowego, planu zagospodarowania przestrzennego województwa, projekty studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego/planów ogólnych, miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz tzw. uchwał reklamowych.
- Uzgadnia projekt planu zagospodarowania przestrzennego województwa, projekty studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego/planów ogólnych oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w zakresie obszarów chronionych.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
- Wykształcenie: wyższe gospodarka przestrzenna, urbanistyka, ochrona środowiska, geografia
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 4 lata w obszarze administracji publicznej
- zdolność do całościowych i wielowątkowych analiz zagadnień przestrzennych;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
- Wykształcenie: wyższe studia podyplomowe z zagospodarowania przestrzennego, urbanistyki
- znajomość prawa materialnego i formalnego;
- zdolność interpretowania różnorodnych przepisów.
- umiejętności interpersonalne i negocjacyjne;
Co oferujemy
- Ruchomy czas pracy
- Indywidualny rozkład czasu pracy
- Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
- Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
- Miejsce parkingowe na terenie urzędu
- Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
- Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
- Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
- Umożliwiamy osobom ze szczególnymi potrzebami korzystanie z własnych urządzeń i rozwiązań wspomagających pracę(np. pomoc asystenta lub trenera pracy).
- Dostosowujemy materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np. większa czcionka w materiałach drukowanych).
- Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy
- -Praca administracyjno-biurowa,
- Obsługa komputera powyżej 4 godz. dziennie.
- Obiekt posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych oraz windę.
- Pomieszczenia biurowe zlokalizowane są na parterze budynku i I piętrze.
- Oświetlenie naturalne i sztuczne.
- Brak klimatyzacji.
Dodatkowe informacje
Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów(do wglądu).
Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
- test wiedzy (gdy zakwalifikuje się więcej niż 10 kandydatów);
- rozmowa kwalifikacyjna.
Pracę możesz rozpocząć od: 2024-01-03
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu
- pracy
Aplikuj do: 15 grudnia 2023
Aplikuj mailowo na adres: sekretariat@gorzowwlkp.rdos.gov.pl, w temacie wpisz: Ogłoszenie nr 131118 / 05.12.2023.
lub w formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 131118" na adres:
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Gorzowie Wielkopolskim
ul. Jagiellończyka 13
66-400 Gorzów Wlkp.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 887-101-300 lub mailowego na adres: sekretariat@gorzowwlkp.rdos.gov.pl
Dokumenty należy złożyć do: 15.12.2023
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administrator danych i kontakt do niego: Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Gorzowie Wielkopolskim ul.
Jagiellończyka 13 66-400 Gorzów Wlkp. tel. 887-101-300
Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@gorzowwlkp.rdos.gov.pl
Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
Informacje o odbiorcach danych: Dane przetwarzane przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gorzowie Wielkopolskim oraz Komisję rekrutacyjną w skład, której wchodzą pracownicy Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Gorzowie Wielkopolskim.
Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji Uprawnienia:
1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4. prawo do usunięcia danych osobowych;
-żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:
1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221
Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna
będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
Materiały
Ogłoszenie nr 131118 z 5 grudnia 2023 rokuOgłoszenie_nr_131118_z_5_grudnia_2023_roku.pdf 0.07MB Wyniki naboru nr 131118 z 21 grudnia 2023 roku
Wyniki_naboru_nr_131118_z_21_grudnia_2023_roku.pdf 0.03MB
- Pierwsza publikacja:
- 05.12.2023 09:56 Kamila Skołuda
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Wydział Organizacyjny oraz Informacji o Środowisku
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Nr ogłoszenia 131118 | 2.0 | 21.12.2023 14:07 Kamila Skołuda |
Nr ogłoszenia 131118 | 1.0 | 05.12.2023 09:56 Kamila Skołuda |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP