W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Nr ogłoszenia 131131

06.12.2023

Inspektor do spraw: planowania, funkcjonowania, gospodarowania i ochrony obszarów Natura 2000 w Wydziale Ochrony Przyrody i Obszarów Natura 2000

Ogłoszenie nr 131131 z 6 grudnia 2023 roku

  • Umowa na czas określony (np. projektu)
  • Liczba stanowisk: 1
  • Wymiar etatu: 1
  • Status: nabór w toku
  • Miejsce pracy: Biuro Zamiejscowe ul. Szarzecka 14, 66-330 Pszczew
  • Ważne do: 16 grudnia 2023 r.
  • Wynagrodzenie zasadnicze: około 4300,00 zł brutto

Wyniki naboru: nabór zakończony bez wyboru kandydatki/kandydata

Data wyniku 21 grudnia 2023 roku

Czym będziesz się zajmować

Osoba na tym stanowisku:

  • przygotowuje opinie o potrzebie przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko, a w przypadku stwierdzenia takiej potrzeby, opinie co do zakresu raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, postanowienia konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na obszar Natura 2000 oraz postanowienia w sprawie uzgodnienia warunków realizacji przedsięwzięcia w zakresie oddziaływania na obszar Natura 2000 względnie jego odmowy.
  • nadzoruje wykonywanie kompensacji przyrodniczej w zakresie zgodności z wydanymi decyzjami oraz prowadzi związaną z tym sprawozdawczość.
  • monitoruje stan nowo utworzonych siedlisk przyrodniczych w ramach realizowanej kompensacji.
  • analizuje pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami opracowywanie projekty planów ochrony i plany zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000.
  • uczestniczy w spotkaniach z zainteresowanymi osobami i podmiotami biorącymi udział w pracach związanych ze sporządzaniem projektów planów ochrony i planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000.
  • bierze udział w znakowaniu obszarów Natura 2000 tablicami informującymi o formie ochrony.
  • prowadzi sprawy związane z wydawaniem zaświadczeń organu odpowiedzialnego za monitorowanie obszarów Natura 2000 dla przedsięwzięć współfinansowanych ze środków krajowych lub funduszy UE.
  • współuczestniczy w procedurze ocen strategicznych, związanych z uzgodnieniem planu urządzania lasu, miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin, w ramach analizy prognoz oddziaływania przedmiotowych dokumentów sektorowych na cele ochrony obszarów Natura 2000
  • współpracuje z organami administracji państwowej i samorządowej oraz instytucjami i organizacjami pozarządowymi w zakresie planowania kompleksowej ochrony gatunków i siedlisk przyrodniczych, dla ochrony których zaprojektowano lub wyznaczono obszary Natura 2000.

Kogo poszukujemy

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)

  • Wykształcenie: wyższe biologia, ochrona środowiska, leśnictwo, rolnictwo
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata ochrona środowiska
  • znajomość przepisów z zakresu ochrony przyrody
  • znajomość przepisów ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego
  • ogólna wiedza przyrodnicza w zakresie znajomości funkcjonowania ekosystemów, rozpoznawania gatunków
  • podlegających ochronie i ich siedlisk, znajomość form ochrony przyrody
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)

  • Staż pracy co najmniej 1 rok w administracji publicznej

Co oferujemy

  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów
  • wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

Dostępność

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
  • Umożliwiamy osobom ze szczególnymi potrzebami korzystanie z własnych urządzeń i rozwiązań wspomagających pracę (np. pomoc asystenta lub trenera pracy).
  • Dostosowujemy materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np. większa czcionka wmateriałach drukowanych).
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.

Warunki pracy

  • Praca administracyjno-biurowa.
  • Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
  • Praca w terenie.
  • Praca w szczególnie trudnych warunkach środowiskowych.
  • Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.
  • Stanowisko zagrożone korupcją.
  • Permanentna obsługa klienta zewnętrznego.
  • Oświetlenie naturalne i sztuczne.
  • Brak klimatyzacji.

Dodatkowe informacje

Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).

Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).

Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu).

Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.

Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).

Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.

Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.

Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.

Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

  • test wiedzy (gdy zakwalifikuje się więcej niż 10 kandydatów);
  • rozmowa kwalifikacyjna.

Pracę możesz rozpocząć od: 2024-01-03

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Aplikuj do: 16 grudnia 2023

Aplikuj mailowo na adres: sekretariat@gorzowwlkp.rdos.gov.pl, w temacie wpisz: Ogłoszenie nr 131131 / 06.12.2023.

Lub w formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 131131" na adres:
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska

ul. Jagiellończyka 13 - I piętro

66-400 Gorzów Wielkopolski

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 887 101 300 lub mailowego na adres: sekretariat@gorzowwlkp.rdos.gov.pl

Więcej o pracy na stronie urzędu: https://www.gov.pl/web/rdos-gorzow-wielkopolski/praca2

Dokumenty należy złożyć do: 16.12.2023

Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Przetwarzanie danych osobowych

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Administrator danych i kontakt do niego: Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska 887-101-300, sekretariat@gorzowwlkp.rdos.gov.pl

Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@gorzowwlkp.rdos.gov.pl

Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru

Informacje o odbiorcach danych: Dane przetwarzane przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gorzowie Wielkopolskim oraz komisję rekrutacyjną, w skład której wchodzą pracownicy RDOŚ w Gorzowie Wielkopolskim.

Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji

Uprawnienia:

1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

4. prawo do usunięcia danych osobowych;

- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;

5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Podstawa prawna przetwarzania danych:

  • art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
  • art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o
  • narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
  • art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

Informacje o wymogu podania danych:

Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

Materiały

Ogłoszenie nr 131131 z 6 grudnia 2023 roku
Ogłoszenie​_nr​_131131​_z​_6​_grudnia​_2023​_roku.pdf 0.07MB
Wyniki naboru nr 131131 z 21 grudnia 2023 roku
Wyniki​_naboru​_nr​_131131​_z​_21​_grudnia​_2023​_roku.pdf 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
06.12.2023 10:38 Kamila Skołuda
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wydział Organizacyjny oraz Informacji o Środowisku
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Nr ogłoszenia 131131 2.0 21.12.2023 14:11 Kamila Skołuda
Nr ogłoszenia 131131 1.0 06.12.2023 10:38 Kamila Skołuda

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}