W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Nr ogłoszenia 141021

02.08.2024

Starszy referent do spraw ochrony przyrody w Wydziale Ochrony Przyrody i Obszarów Natura 2000

Ogłoszenie nr 141021 z 2 sierpnia 2024 roku

  • Umowa o pracę na czas zastępstwa
  • Liczba stanowisk: 1
  • Wymiar etatu: 1
  • Status: nabór w toku
  • Miejsce pracy: ul. Jagiellończyka 13 66-400 Gorzów Wielkopolski
  • Ważne do: 7 sierpnia 2024 r.

Wyniki naboru: nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata
Marta Grzegocka, Różanki
Data wyniku 14 sierpnia 2024 roku

Czym będziesz się zajmować

Osoba na tym stanowisku:

  • prowadzi rejestr form ochrony przyrody, tj. rezerwatów przyrody, parków krajobrazowych, obszarów chronionego krajobrazu, pomników przyrody, stanowisk dokumentacyjnych, użytków ekologicznych i zespołów przyrodniczo-krajobrazowych położonych w całości lub części na obszarze działania regionalnego dyrektora ochrony środowiska;
  • uczestniczy w przeprowadzaniu nie rzadziej niż raz na 3 lata z inicjatywy RDOŚ lub na wniosek GDOŚ kontroli ogrodów botanicznych, ogrodów zoologicznych i ośrodków rehabilitacji zwierząt w zakresie ich działalności;
  • uczestniczy we współpracy z Zespołem Budżetu i Finansów w prowadzeniu spraw związanych z dofinansowaniem z własnych środków budżetowych leczenia i rehabilitacji zwierząt objętych ochroną gatunkową w ośrodkach oraz pozyskiwaniem środków finansowych na dofinansowanie zadań z zakresu ochrony przyrody z Narodowego i Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej;
  • uczestniczy w uzgadnianiu projektów uchwał sejmiku województwa w sprawie utworzenia, zmiany granic lub likwidacji parku krajobrazowego oraz obszaru chronionego krajobrazu oraz uzgadnia projekty uchwał rad gmin w sprawie ustanawiania i likwidowania pomników przyrody, stanowisk dokumentacyjnych, użytków ekologicznych oraz zespołów przyrodniczo-krajobrazowych
  • sporządza sprawozdania z zadań realizowanych przez wydział oraz planuje i sporządza sprawozdania z realizacji budżetu zadaniowego.

Kogo poszukujemy

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)

  • Wykształcenie: średnie ochrona środowiska, leśnictwo, biologia, architektura krajobrazu
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 miesiące w administracji publicznej w obszarze związanym z leśnictwem lub ochroną środowiska
  • znajomość przepisów z zakresu ochrony przyrody i ochrony środowiska;
  • znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego;
  • ogólna wiedza przyrodnicza na temat ochrony gatunków i siedlisk przyrodnicznych oraz zasad ich funkcjonowania;
  • znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych;
  • znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych;
  • prawo jazdy kat. B
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Co oferujemy

  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

Dostępność

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.

Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.

Umożliwiamy osobom ze szczególnymi potrzebami korzystanie z własnych urządzeń i rozwiązań wspomagających pracę (np. pomoc asystenta lub trenera pracy).

Dostosowujemy materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np. większa czcionka w materiałach drukowanych).

Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.

Warunki pracy

  • Praca w terenie.
  • Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.
  • Zagrożenie korupcją
  • Permanentna obsługa klienta zewnętrznego.
  • Obiekt posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych oraz windę.
  • Pomieszczenia biurowe zlokalizowane są na parterze budynku i I piętrze.
  • Oświetlenie naturalne i sztuczne.
  • Brak klimatyzacji.

Dodatkowe informacje

Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).

Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).

Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.

Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).

Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.

Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.

Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.

Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

test wiedzy (gdy zakwalifikuje się więcej niż 10 kandydatów);

rozmowa kwalifikacyjna.

Pracę możesz rozpocząć od: 2024-09-01

Przewidywany czas zastępstwa do: 2024-11-30

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Aplikuj do: 7 sierpnia 2024

Aplikuj mailowo na adres: sekretariat@gorzowwlkp.rdos.gov.pl, w temacie wpisz: Ogłoszenie nr 141021/ 02.08.2024.

Lub w formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 141021" na adres: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Gorzowie Wielkopolskim ul. Jagiellończyka 13 66-400 Gorzów Wielkopolski

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 887-101-300

lub mailowego na adres: sekretariat@gorzowwlkp.rdos.gov.pl

Dokumenty należy złożyć do: 07.08.2024

Decyduje data: wpływu oferty do urzędu

Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Przetwarzanie danych osobowych

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Administrator danych i kontakt do niego: Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska tel.: 887-101-300, e-mail: sekretariat@gorzowwlkp.rdos.gov.pl

Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@gorzowwlkp.rdos.gov.pl

Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru

Informacje o odbiorcach danych: Dane przetwarzane przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gorzowie Wielkopolskim oraz komisję rekrutacyjną, w skład której wchodzą pracownicy RDOŚ w Gorzowie Wielkopolskim.

Okres przechowywania danych:

czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji

Uprawnienia:

1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

4. prawo do usunięcia danych osobowych;

- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych,

podany powyżej;

5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,

00-193 Warszawa).

Podstawa prawna przetwarzania danych:

1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;

2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

Informacje o wymogu podania danych:

Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

Wzory oświadczeń

Oświadczenie w związku z ubieganiem się o stanowisko niebędące wyższym stanowiskiem w służbie cywilnej-PDF-177KB

Materiały

Ogłoszenie nr 141021 z 2 sierpnia 2024 roku
Ogłoszenie​_nr​_141021​_z​_2​_sierpnia​_2024​_roku.pdf 0.07MB
Wyniki naboru 141021 z dnia 2 sierpnia 2024 r.
Wyniki​_naboru​_141021​_z​_2​_sierpnia​_2024.pdf 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
02.08.2024 08:00 Kamila Skołuda
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wydział Organizacyjny oraz Informacji o Środowisku
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Nr ogłoszenia 141021 4.0 14.08.2024 09:01 Katarzyna Wojciechowska-Kwintal
Nr ogłoszenia 141021 3.0 14.08.2024 08:56 Katarzyna Wojciechowska-Kwintal
Nr ogłoszenia 141021 2.0 14.08.2024 08:55 Katarzyna Wojciechowska-Kwintal
Nr ogłoszenia 141021 1.0 02.08.2024 08:00 Kamila Skołuda

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}