Nr ogłoszenie 131180
06.12.2023
Starszy Inspektor do spraw: administracyjno-gospodarczych Wydział Organizacyjny oraz Informacji o Środowisku
Ogłoszenie nr 131180 z 6 grudnia 2023 roku
- Umowa na czas określony (np. projektu)
- Liczba stanowisk 1
- Wymiar etatu 1
- Status nabór w toku
- Miejsce pracy ul. Jagiellończyka 13 66-400 Gorzów Wielkopolski
- Ważne do 16 grudnia 2023 r.
Wyniki naboru: nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata
Arkadiusz Witczak Lipki Wielkie
Data wyniku 21 grudnia 2023 roku
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
- systematycznie monitoruje stan pojazdów, instalacji, urządzeń i wyposażenia, inicjuje i nadzoruje terminowe,
- wykonywanie przeglądów gwarancyjnych i serwisowych,
- przygotowuje i przeprowadza postępowania na dostawy i usługi konieczne do właściwego utrzymania i eksploatacji pojazdów służbowych, instalacji i urządzeń oraz gromadzi związaną z tym dokumentację.
- prowadzi karty drogowe pojazdów służbowych, sporządza zestawienia zużycia paliwa,
- nadzoruje i przeprowadza stosownie do potrzeb aktualizację lub wymianę dokumentów związanych z posiadaniem i eksploatacją posiadanych pojazdów, instalacji i urządzeń (np. dowody rejestracyjne pojazdów),
- uczestniczy w przygotowaniu i przeprowadzeniu procedur likwidacji zużytego lub zniszczonego sprzętu i wyposażenia,
- inicjuje/uczestniczy i nadzoruje przygotowanie oraz przeprowadzanie prac konserwacyjnych, naprawczych i remontowych w obiektach Regionalnej Dyrekcji wykonywanych przez firmy zewnętrzne.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
- Wykształcenie: średnie
- Staż pracy co najmniej 2 lata w administracji publicznej
- prawo jazdy kat. B
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w pracy w obszarze obsługi administracyjno-biurowej
- odpowiedzialność i rzetelność
- terminowość i samodzielność w organizacji własnej pracy
- odporność na stres
- komunikatywność
Co oferujemy
- Ruchomy czas pracy
- Indywidualny rozkład czasu pracy
- Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
- Miejsce parkingowe na terenie urzędu
- Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
- Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów
- wakacji, ferii i przerw świątecznych
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
- Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
- Umożliwiamy osobom ze szczególnymi potrzebami korzystanie z własnych urządzeń i rozwiązań wspomagających pracę (np. pomoc asystenta lub trenera pracy).
- Dostosowujemy materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np. większa czcionka w materiałach drukowanych).
- Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy
- Praca w terenie
- Praca wymagająca wysiłku fizycznego
- Praca może wywoływać stres związany z koniecznością natychmiastowego działania w przypadku wystąpienia awarii.
- Obiekt posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych oraz windę.
- Pomieszczenia biurowe zlokalizowane są na parterze budynku i I piętrze.
- Oświetlenie naturalne i sztuczne.
- Brak klimatyzacji.
Dodatkowe informacje
Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu).
Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
test wiedzy (gdy zakwalifikuje się więcej niż 10 kandydatów);
rozmowa kwalifikacyjna.
Pracę możesz rozpocząć od: 2024-01-03
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
- CV
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Aplikuj do: 16 grudnia 2023
Aplikuj mailowo na adres: sekretariat@gorzowwlkp.rdos.gov.pl, w temacie wpisz: Ogłoszenie nr 131180 /06.12.2023.
Lub w formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 131180" na adres: Regionalna Dyrekcja
Ochrony Środowiska w Gorzowie Wielkopolskim
ul. Jagiellończyka 13
66-400 Gorzów Wielkopolski
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 887-101-300
lub mailowego na adres: sekretariat@gorzowwlkp.rdos.gov.pl
Więcej o pracy na stronie urzędu: https://www.gov.pl/web/rdos-gorzow-wielkopolski/praca2
Dokumenty należy złożyć do: 16.12.2023
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administrator danych i kontakt do niego: Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska 887-101-300, sekretariat@gorzowwlkp.rdos.gov.pl
Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@gorzowwlkp.rdos.gov.pl
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
Informacje o odbiorcach danych: Dane przetwarzane przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gorzowie Wielkopolskim oraz komisję rekrutacyjną, w skład której wchodzą pracownicy RDOŚ w Gorzowie Wielkopolskim.
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
Uprawnienia:
1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4. prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o
- narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
Materiały
Ogłoszenie nr 131180 z 6 grudnia 2023 rokuOgłoszenie_nr_131180_z_6_grudnia_2023_roku.pdf 0.07MB Wyniki nabru nr 131180 z 21 grudnia 2023 roku
Wyniki_nabru_nr_131180_z_21_grudnia_2023_roku.pdf 0.03MB
- Pierwsza publikacja:
- 06.12.2023 10:58 Kamila Skołuda
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Wydział Organizacyjny oraz Informacji o Środowisku
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Nr ogłoszenie 131180 | 3.0 | 21.12.2023 14:16 Kamila Skołuda |
Nr ogłoszenie 131180 | 2.0 | 06.12.2023 11:04 Kamila Skołuda |
Nr ogłoszenie 131180 | 1.0 | 06.12.2023 10:58 Kamila Skołuda |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP