Zgłoszenie historycznego zanieczyszczenia powierzchni ziemi
Wymagania formalne dotyczące wniosku
Zadanie |
Zgłoszenie historycznego zanieczyszczenia powierzchni ziemi |
Podstawa prawna |
Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska |
Wymagane dokumenty potrzebne do rozpatrzenia sprawy |
Zgłoszenie historycznego zanieczyszczenia powierzchni ziemi powinno zawierać następujące informacje: 1) imię i nazwisko albo nazwę podmiotu zgłaszającego oraz adres jego zamieszkania lub siedziby |
Forma załatwienia sprawy |
Decyzja |
Miejsce złożenia dokumentów |
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Gorzowie Wielkopolskim tel.: 887 101 300 e-mail: sekretariat@gorzowwlkp.rdos.gov.pl |
Opłata |
Brak |
Tryb odwoławczy |
Od decyzji przysługuje odwołanie za pośrednictwem Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gorzowie Wielkopolskim do Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska, ul. Wawelska 52/54, |
Uwagi / inne informacje |
Brak |
Wnioski do pobrania |
Brak |
- Pierwsza publikacja:
- 21.01.2021 08:05 Kamila Skołuda
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Wydział Zarządzania Środowiskiem
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Zgłoszenie historycznego zanieczyszczenia powierzchni ziemi | 2.0 | 28.06.2022 08:32 Kamila Skołuda |
Zgłoszenie historycznego zanieczyszczenia powierzchni ziemi | 1.0 | 21.01.2021 08:05 Kamila Skołuda |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP