W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zarządzenie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Kielcach z dnia 22 września 2022 r. w sprawie ustanowienia planu zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 Ostoja Gaj PLH260027, opublikowane w Dzienniku Urzędowym Województwa Świętokrzyskiego poz. 3201

Materiały

Zarządzenie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Kielcach z dnia 22 września 2022 r. w sprawie ustanowienia planu zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 Ostoja Gaj PLH260027, opublikowane w Dzienniku Urzędowym Województwa Świętokrzyskiego poz. 3201
Zarzadzenie​_RDOS​_Kielce​_PZO​_Ostoja​_Gaj.pdf 5.57MB
Zarządzenie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Kielcach z dnia 22 września 2022 r. w sprawie ustanowienia planu zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 Ostoja Gaj PLH260027, opublikowane w Dzienniku Urzędowym Województwa Świętokrzyskiego poz. 3201 - wersja dostępna cyfrowo
Zarzadzenie​_RDOS​_Kielce​_PZO​_Ostoja​_Gaj.docx 2.34MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
28.09.2022 09:20 Agnieszka Łukowicz
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Agnieszka Łukowicz
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zarządzenie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Kielcach z dnia 22 września 2022 r. w sprawie ustanowienia planu zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 Ostoja Gaj PLH260027, opublikowane w Dzienniku Urzędowym Województwa Świętokrzyskiego poz. 3201 2.0 28.09.2022 09:29 Agnieszka Łukowicz
Zarządzenie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Kielcach z dnia 22 września 2022 r. w sprawie ustanowienia planu zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 Ostoja Gaj PLH260027, opublikowane w Dzienniku Urzędowym Województwa Świętokrzyskiego poz. 3201 1.0 28.09.2022 09:20 Agnieszka Łukowicz

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}