W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Uruchomienie, konfiguracja i utrzymanie usługi systemu poczty elektronicznej dla Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Łodzi

Materiały

Zapytanie ofertowe
1Zapytanie​_RDOŚ​_Łódź​_ZA24082024EB​_Zapytanie​_ofertowe.pdf 0.26MB
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
2Zapytanie​_RDOŚ​_Łódź​_ZA24082024EB​_SOPZ.pdf 0.26MB
Formularz ofertowy
3Zapytanie​_RDOŚ​_Łódź​_ZA24082024EB​_Formularz​_ofertowy.docx 0.03MB
Projekt umowy
4Zapytanie​_RDOŚ​_Łódź​_ZA24082024EB​_umowa.pdf 0.15MB
Wzór protokołu
5Zapytanie​_RDOŚ​_Łódź​_ZA24082024EB​_wzór​_protokołu.pdf 0.13MB
Informacja o unieważnieniu
Zapytanie​_RDOŚ​_Łódź​_ZA24082024EB​_Unieważnienie.pdf 0.18MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
29.05.2024 13:17 Magdalena Tazbir
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Magdalena Tazbir
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Uruchomienie, konfiguracja i utrzymanie usługi systemu poczty elektronicznej dla Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Łodzi 2.0 11.06.2024 11:52 Magdalena Tazbir
Uruchomienie, konfiguracja i utrzymanie usługi systemu poczty elektronicznej dla Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Łodzi 1.0 29.05.2024 13:17 Magdalena Tazbir

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}