B5 - Wniosek o uzgodnienie warunków przeprowadzenia działań naprawczych
KARTA USŁUGI WNIOSEK O UZGODNIENIE WARUNKÓW PRZEPROWADZENIA DZIAŁAŃ NAPRAWCZYCH |
|
Co chcę załatwić? |
Złożyć wniosek o uzgodnienie warunków przeprowadzenia działań naprawczych |
Kogo dotyczy? |
Podmiot korzystający ze środowiska. |
Co przygotować? |
Do pisemnego wniosku należy dołączyć jego zapis w postaci elektronicznej, na informatycznych nośnikach danych. |
Ile muszę zapłacić? |
Za wydanie decyzji zapłacisz 10,00 zł. Za ewentualne pełnomocnictwo zapłacisz 17,00 zł. Opłaty należy dokonać przed złożeniem wymaganych dokumentów na rachunek bankowy: Urząd Miasta Opola Bank Millennium S.A. nr: 03 1160 2202 0000 0002 1515 3249 tytułem: „opłata skarbowa za wydanie decyzji uzgadniającej warunki przeprowadzenia działań naprawczych.…” lub „opłata skarbowa za pełnomocnictwo” Z opłaty skarbowej zwolnione są m.in.: jednostki budżetowe czy jednostki samorządu terytorialnego. Dowód wpłaty lub potwierdzenie przelewu należy dołączyć do wniosku. |
Forma załatwienia sprawy |
Decyzja uzgadniająca warunki przeprowadzenia działań naprawczych. |
Miejsce złożenia dokumentów |
Dokumenty możesz złożyć osobiście w sekretariacie naszego Urzędu lub drogą pocztową na adres: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Opolu ul. Firmowa 1, 45-594 Opole Sekretariat: pok. 4.30, III piętro lub
Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach: 7.30 – 15.30. |
Tryb odwoławczy |
Od decyzji możesz odwołać się do Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska za pośrednictwem Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Opolu w terminie 14 dni kalendarzowych od daty jej doręczenia. |
Uwagi / inne informacje |
|
Podstawa prawna |
Ustawa z dnia 13 kwietnia 2007 r. o zapobieganie szkodom w środowisku i ich naprawie. |