W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Jak załatwić sprawę?

Aktem prawnym, regulującym sposób załatwiania spraw jest ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego. Na podstawie zapisów ww. dokumentu urząd zobowiązany jest do załatwienia sprawy bez zbędnej zwłoki, nie później niż w ciągu miesiąca od dnia złożenia wniosku, a w sprawach wyjątkowo skomplikowanych, w ciągu dwóch miesięcy. Niekiedy terminy te, mogą zostać przekroczone, szczególnie gdy opóźnienie wynika z przyczyn niezależnych od urzędu. W takim przypadku konieczne jest poinformowanie zainteresowanego, z podaniem przyczyn zwłoki i wskazaniem nowego terminu załatwienia sprawy.

Wszystkie sprawy zgłaszane do urzędu załatwiane są przez wydziały merytoryczne. Pisma wpływające rejestrowane są w sekretariacie, a z obowiązku tego wykluczone są jedynie różnego rodzaju oferty, foldery reklamowe itp.

Procedury załatwiania spraw, opisano w kartach, uporządkowanych tematycznie. Zawierają one w szczególności informacje na temat dokumentów wymaganych dla załatwienia danej sprawy, opłat, miejsca złożenia i odbioru dokumentów, terminu udzielenia odpowiedzi oraz podstawy prawnej.

 Sprawy dotyczące ochrony przyrody

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
29.12.2021 12:26 Radoslaw_Dembinski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wydział Organizacyjno-Finansowy
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Jak załatwić sprawę? 3.0 11.01.2024 15:02 Radoslaw_Dembinski
Jak załatwić sprawę? 2.0 25.08.2023 08:33 Radoslaw_Dembinski
Jak załatwić sprawę? 1.0 29.12.2021 12:26 Radoslaw_Dembinski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}