W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Dostawa serwera, urządzenia UTM i monitora LCD na potrzeby Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Szczecinie

Zamawiający wydłuża termin składania ofert do dnia 03 grudnia 2024r. do godziny 14:00

Materiały

Zaproszenie do składania ofert
Zaproszenie​_do​_składania​_ofert.pdf 0.19MB
Formularz oferty
Formularz​_oferty.pdf 0.17MB
1.1 Opis przedmiotu zamówienia 2024
11​_Opis​_przedmiotu​_zamówienia​_2024.pdf 0.12MB
Umowa wzór
Umowa​_wzór.pdf 0.13MB
Modyfikacja nr 1 z 29.11.2024 r.
Modyfikacja​_nr​_1​_z​_29112024​_r.pdf 0.16MB
Opis przedmiotu zamówienia po zmianie 29.11.2024
Opis​_przedmiotu​_zamówienia​_po​_zmianie​_29112024.pdf 0.12MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
27.11.2024 15:24 Kornel Kozłowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Kornel Kozłowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Dostawa serwera, urządzenia UTM i monitora LCD na potrzeby Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Szczecinie 5.0 03.12.2024 10:17 Kornel Kozłowski
Dostawa serwera, urządzenia UTM i monitora LCD na potrzeby Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Szczecinie 4.0 29.11.2024 12:43 Kornel Kozłowski
Dostawa serwera, urządzenia UTM i monitora LCD na potrzeby Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Szczecinie 3.0 29.11.2024 12:43 Kornel Kozłowski
Dostawa serwera, urządzenia UTM i monitora LCD na potrzeby Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Szczecinie 2.0 29.11.2024 12:43 Kornel Kozłowski
Dostawa serwera, urządzenia UTM i monitora LCD na potrzeby Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Szczecinie 1.0 27.11.2024 15:24 Kornel Kozłowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}