Tytuł/stanowisko: Ekspert do spraw wsparcia realizacji projektu nr POIS.02.04.00-00-0191/16 pn. „Inwentaryzacja cennych siedlisk przyrodniczych kraju, gatunków występujących w ich obrębie oraz stworzenie Banku Danych o Zasobach Przyrodniczych” - Asystent projektu
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Nabór zakończony
Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydataLidia Malewska-Sokołowska - Szczecin
Informacje o ofercie
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk: 1
Zakres obowiązków
1. Zadania administracyjne:
- pełnienie funkcji asystenta regionalnego w projekcie nr POIS.02.04.00-00-0191/16 pn. „Inwentaryzacja cennych siedlisk przyrodniczych kraju, gatunków występujących w ich obrębie oraz stworzenie Banku Danych o Zasobach Przyrodniczych”;
- udział w realizacji projektu nr POIS.02.04.00-00-0191/16 pn. „Inwentaryzacja cennych siedlisk przyrodniczych kraju, gatunków występujących w ich obrębie oraz stworzenie Banku Danych o Zasobach Przyrodniczych”;
- udział w prowadzeniu biura projektu;
- udział w przygotowaniu, prowadzeniu oraz rozliczaniu działań projektowych;
- współpraca oraz nadzór nad przygotowaniem oraz prowadzeniem postępowań o udzielanie zamówień publicznych w zakresie: przygotowania projektów umów, opisów przedmiotu zamówień, wymogów dotyczących warunków udziału w postępowaniu. Udział w pracach Komisji przetargowych, udzielanie wyjaśnień;
- udział w prowadzeniu dokumentacji działań projektowych zgodnie z obowiązującymi wytycznymi oraz wewnętrznymi regulaminami, nadzór oraz kontrola merytoryczna
nad dokumentacją działań projektowych; - nadzór nad prawidłową realizacją umów w ramach projektu;
- udział w bieżącym rozliczaniu działań oraz w bieżącej sprawozdawczości projektu;
- współpraca z członkami zespołu projektowego oraz pozostałymi komórkami RDOŚ;
- bieżąca współpraca z Generalną Dyrekcją Ochrony Środowiska w Warszawie oraz innymi podmiotami zaangażowanymi w realizację projektu oraz wspierającymi projekt;
- udział w organizacji spotkań projektowych tj. konferencje, warsztaty, narady, etc. oraz współpraca w tworzeniu sieci z innymi projektami;
- udział w promowaniu projektu;
- wykonywanie innych poleceń Dyrektora RDOŚ w Szczecinie związanych z realizacją projektu;
- współudział w realizacji działania Monitoringu postępów realizacji projektu;
- sporządzanie okresowych i zbiorczych sprawozdań z postępu wdrażania projektu;
- stanowisko podlega koordynatorowi regionalnemu projektu.
2. Zadania merytoryczne:
- udział w weryfikacji merytorycznej dokumentacji m.in. przyrodniczych niezbędnych
dla realizacji projektu. Analiza zgodności dokumentacji przyrodniczych z obowiązującymi przepisami prawnymi dotyczącymi ochrony środowiska; - udział w nadzorze nad realizacją zobowiązań umownych wykonawców;
- udział w nadzorze nad realizacją zobowiązań umownych wykonawców dokumentacji przyrodniczych;
- współpraca oraz udział w nadzorze przy sprawdzaniu dokumentacji przyrodniczych
i innych opracowań pod względem ich kompletności (w trakcie odbioru), przyjętych rozwiązań, uzgodnień, wymogów ochrony środowiska; - ewidencjonowanie umów na wykonanie zadań zaplanowanych w projekcie.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: zachodniopomorskieWymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: wyższe;
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego (w administracji lub ochronie środowiska lub ochronie przyrody).
pozostałe wymagania niezbędne:
- dobra organizacja czasu pracy
- samodzielność w działaniu i odpowiedzialność
- umiejętność analitycznego myślenia;
- komunikatywność, kultura osobista i asertywność;
- umiejętność pracy w zespole i w warunkach stresowych;
- umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji;
- znajomość ustawy prawo zamówień publicznych;
- umiejętność posługiwania się komputerem, w tym obsługa: MS Office Word, Excel, PowerPoint, obsługa poczty elektronicznej oraz urządzeń biurowoych;
- prawo jazdy kat. B;
wymagania dodatkowe:
- znajomośc ustawy o ochronie przyrody;
- umiejętność czytania i weryfikowania dokumentacji przyrodniczych, etc;
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
- dyspozycyjność;
- praca w biurze oraz w trudnych warunkach terenowych;
- dobra kondycja fizyczna;
- odporność na stres;
- doświadczenie w pracy przy projektach realizowanych ze środków unijnych będzie dodatkowym atutem.
Wymagane dokumenty
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny;
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia;
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doswiadczenia zawodowego/stażu pracy;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
do celów rekrutacji; - oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
Dokumenty i oswiadczenia dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w sytuacji gdy znajdą się w gronie kandydatów spełniających wymagania na dane stanowisko.
Terminy i miejsce składania dokumentów:
- dokumenty należy złożyc do 26 stycznia 2022 roku;
- decyzduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu;
- Miejsce składania dokumentów:
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie ul. Teofila Firlika 20;
71-637 Szczecin z dopiskiem („Asystent projektu „BANK DANYCH”).
Benefity
- Trzynasta pensja.
- Dodatek za wysługę lat.
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Inne informacje
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy
niż 6%;
- W ofercie należy podać dane kontaktowe tj. (adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu);
- Wymagane dokumenty i oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem. Wzór oświadczeń wymaganych w procedurze konkursowej w Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środoweidska w Szczecinie - zamieszczono na stronie BIP RDOŚ http://bip.szczecin.rdos.gov.pl/wzory-oswiadczen
- Oferty należy składać w zamkniętych kopertach;
- Oferty otrzymane po terminie, nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego);
- Oferty złożone przez kandydatów, którzy nie zostali wytypowani do zatrudnienia
są niszczone komisyjnie. Oferty te mogą zostać na wniosek adresata, odebrane osobiście u pracownika Kadr; - Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 91 43-05-220 (kadry)
i 91 43-05-219 (biuro projektu Bank Danych); - Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu;
- Planowane techniki i metody naboru:
Etap I - weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
Etap II – pisemny sprawdzian wiedzy i umiejętności
(w przypadku, gdy mniej niż 10 kandydatów spełni wymogi formalne, możliwe jest odstąpienie
od przeprowadzenia tego etapu),
Etap III - rozmowa kwalifikacyjna;
- W przypadku przeprowadzenia Etapu II minimum kwalifikującym do udziału
w III etapie naboru jest uzyskanie przez kandydata co najmniej 60% możliwych
do zdobycia w sprawdzianie pisemnym punktów (lub z poszczególnych jego części tematycznych) oraz uzyskanie jednego z sześciu najlepszych wyników. Punktacja
na sprawdzianie pisemnych, zostaje przedstawiona wszystkim kandydatom przed przystąpieniem do sprawdzianu pisemnego;
Techniki/metody naboru w zależności od sytuacji związanej z zagrożeniem COVID - 19 w naszym kraju , mogą ulec zmianie. Kandydat który spełnił wymagania niezbędne i zakwalifikował się do dalszych etapów naboru, zostanie osobiście poinformowany o metodach i technikach wyboru kandydata na ogłoszone stanowisko.
- Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane
z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną; - Oferujemy zatrudnienie wyłącznie na podstawie umowy o pracę na czas określony na czas realizacji projektu do 31.12.2022 r.
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie z siedzibą w Szczecinie przy ul. Teofila Firlika 20, 71-637 Szczecin, e-mail: sekretariat.szczecin@rdos.gov.pl .
- Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.szczecin@rdos.gov.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Beata Konopa
- Telefon: 91 43-05-220
- e-mail: beata.konopa.szczecin@rdos.gov.pl
- Adres: ul. Teofila Firlika 20; 71-637 Szczecin
- Pierwsza publikacja:
- 14.01.2022 11:31 Kornel Kozłowski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Beata Konopa
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Ekspert do spraw wsparcia realizacji projektu nr POIS.02.04.00-00-0191/16 pn. „Inwentaryzacja cennych siedlisk przyrodniczych kraju, gatunków występujących w ich obrębie oraz stworzenie Banku Danych o Zasobach Przyrodniczych” - Asystent projektu | 5.0 | 08.02.2022 14:04 Kornel Kozłowski |
Ekspert do spraw wsparcia realizacji projektu nr POIS.02.04.00-00-0191/16 pn. „Inwentaryzacja cennych siedlisk przyrodniczych kraju, gatunków występujących w ich obrębie oraz stworzenie Banku Danych o Zasobach Przyrodniczych” - Asystent projektu | 4.0 | 08.02.2022 13:57 Kornel Kozłowski |
Ekspert do spraw wsparcia realizacji projektu nr POIS.02.04.00-00-0191/16 pn. „Inwentaryzacja cennych siedlisk przyrodniczych kraju, gatunków występujących w ich obrębie oraz stworzenie Banku Danych o Zasobach Przyrodniczych” - Asystent projektu | 3.0 | 24.01.2022 13:43 Kornel Kozłowski |
Ekspert do spraw wsparcia realizacji projektu nr POIS.02.04.00-00-0191/16 pn. „Inwentaryzacja cennych siedlisk przyrodniczych kraju, gatunków występujących w ich obrębie oraz stworzenie Banku Danych o Zasobach Przyrodniczych” - Asystent projektu | 2.0 | 24.01.2022 13:19 Kornel Kozłowski |
Ekspert do spraw wsparcia realizacji projektu nr POIS.02.04.00-00-0191/16 pn. „Inwentaryzacja cennych siedlisk przyrodniczych kraju, gatunków występujących w ich obrębie oraz stworzenie Banku Danych o Zasobach Przyrodniczych” - Asystent projektu | 1.0 | 14.01.2022 11:31 Kornel Kozłowski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP