W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Ekspert do spraw wsparcia realizacji projektu nr POIS.02.04.00-00-0191/16 pn. „Inwentaryzacja cennych siedlisk przyrodniczych kraju, gatunków występujących w ich obrębie oraz stworzenie Banku Danych o Zasobach Przyrodniczych” - Asystent projektu

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Wykształcenie: Wyższe (licencjat, inżynier)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 09-02-2022

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata

Lidia Malewska-Sokołowska  - Szczecin

Informacje o ofercie

Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk: 1

 

Zakres obowiązków

1. Zadania administracyjne:

  • pełnienie funkcji asystenta regionalnego w projekcie nr POIS.02.04.00-00-0191/16 pn. „Inwentaryzacja cennych siedlisk przyrodniczych kraju, gatunków występujących w ich obrębie oraz stworzenie Banku Danych o Zasobach Przyrodniczych”;
  • udział w realizacji projektu nr POIS.02.04.00-00-0191/16 pn. „Inwentaryzacja cennych siedlisk przyrodniczych kraju, gatunków występujących w ich obrębie oraz stworzenie Banku Danych o Zasobach Przyrodniczych”;
  • udział w prowadzeniu biura projektu;
  • udział w przygotowaniu, prowadzeniu oraz rozliczaniu działań projektowych;
  • współpraca oraz nadzór nad przygotowaniem oraz prowadzeniem postępowań o udzielanie zamówień publicznych w zakresie: przygotowania projektów umów, opisów przedmiotu zamówień, wymogów dotyczących warunków udziału w postępowaniu. Udział w pracach Komisji przetargowych, udzielanie wyjaśnień;
  • udział w prowadzeniu dokumentacji działań projektowych zgodnie z obowiązującymi wytycznymi oraz wewnętrznymi regulaminami, nadzór oraz kontrola merytoryczna
    nad dokumentacją działań projektowych;
  • nadzór nad prawidłową realizacją umów w ramach projektu;
  • udział w bieżącym rozliczaniu działań oraz w bieżącej sprawozdawczości projektu;
  • współpraca z członkami zespołu projektowego oraz pozostałymi komórkami RDOŚ;
  • bieżąca współpraca z Generalną Dyrekcją Ochrony Środowiska w Warszawie oraz innymi podmiotami zaangażowanymi w realizację projektu oraz wspierającymi projekt;
  • udział w organizacji spotkań projektowych tj. konferencje, warsztaty, narady, etc. oraz współpraca w tworzeniu sieci z innymi projektami;
  • udział w promowaniu projektu;
  • wykonywanie innych poleceń Dyrektora RDOŚ w Szczecinie związanych z realizacją projektu;
  • współudział w realizacji działania Monitoringu postępów realizacji projektu;
  • sporządzanie okresowych i zbiorczych sprawozdań z postępu wdrażania projektu;
  • stanowisko podlega koordynatorowi regionalnemu projektu.

2. Zadania merytoryczne:

  • udział w weryfikacji merytorycznej dokumentacji m.in. przyrodniczych niezbędnych
    dla realizacji projektu. Analiza zgodności dokumentacji przyrodniczych z obowiązującymi przepisami prawnymi dotyczącymi ochrony środowiska;
  • udział w nadzorze nad realizacją zobowiązań umownych wykonawców;
  • udział w nadzorze nad realizacją zobowiązań umownych wykonawców dokumentacji przyrodniczych;
  • współpraca oraz udział w nadzorze przy sprawdzaniu dokumentacji przyrodniczych
    i innych opracowań pod względem ich kompletności (w trakcie odbioru), przyjętych rozwiązań, uzgodnień, wymogów ochrony środowiska;
  • ewidencjonowanie umów na wykonanie zadań zaplanowanych w projekcie.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: zachodniopomorskie
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie ul. Firlika 20; 70 - 637 Szczecin

Wymagania

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie: wyższe;
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego (w administracji lub ochronie środowiska lub ochronie przyrody).

pozostałe wymagania niezbędne:

  • dobra organizacja czasu pracy
  • samodzielność w działaniu i odpowiedzialność
  • umiejętność analitycznego myślenia;
  • komunikatywność, kultura osobista i asertywność;
  • umiejętność pracy w zespole i w warunkach stresowych;
  • umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji;
  • znajomość ustawy prawo zamówień publicznych;
  • umiejętność posługiwania się komputerem, w tym obsługa: MS Office Word, Excel, PowerPoint, obsługa poczty elektronicznej oraz urządzeń biurowoych;
  • prawo jazdy kat. B;

 

wymagania dodatkowe:

  • znajomośc ustawy o ochronie przyrody;
  • umiejętność czytania i weryfikowania dokumentacji przyrodniczych, etc;
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
  • dyspozycyjność;
  • praca w biurze oraz w trudnych warunkach terenowych;
  • dobra kondycja fizyczna;
  • odporność na stres;
  • doświadczenie w pracy przy projektach realizowanych ze środków unijnych będzie dodatkowym atutem.

Wymagane dokumenty

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny;
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia;
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doswiadczenia zawodowego/stażu pracy;
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
    do celów rekrutacji;
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.

Dokumenty i oswiadczenia  dodatkowe:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w sytuacji gdy znajdą się w gronie kandydatów spełniających wymagania na dane stanowisko.

Terminy i miejsce składania dokumentów:

  • dokumenty należy złożyc do 26 stycznia 2022 roku;
  • decyzduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu;
  • Miejsce składania dokumentów: 

Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie  ul. Teofila Firlika 20;

71-637 Szczecin z dopiskiem („Asystent projektu „BANK DANYCH”).

Benefity

  • Trzynasta pensja.
  • Dodatek za wysługę lat.
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników

Inne informacje

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy
    niż 6%;
  • W ofercie należy podać dane kontaktowe tj. (adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu);
  • Wymagane dokumenty i oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem. Wzór oświadczeń wymaganych w procedurze konkursowej w Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środoweidska w Szczecinie -  zamieszczono na stronie BIP RDOŚ http://bip.szczecin.rdos.gov.pl/wzory-oswiadczen 
  • Oferty należy składać w zamkniętych kopertach;
  • Oferty otrzymane po terminie, nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego);
  • Oferty złożone przez kandydatów, którzy nie zostali wytypowani do zatrudnienia
    są niszczone  komisyjnie. Oferty te mogą zostać na wniosek adresata, odebrane osobiście u pracownika Kadr;
  • Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 91 43-05-220 (kadry)
    i 91 43-05-219 (biuro projektu Bank Danych);
  • Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu;
  •  Planowane techniki i metody naboru:

Etap I - weryfikacja formalna nadesłanych ofert,

Etap II – pisemny sprawdzian wiedzy i umiejętności

(w przypadku, gdy mniej niż 10 kandydatów spełni wymogi formalne, możliwe jest odstąpienie
od przeprowadzenia tego etapu),

Etap III - rozmowa kwalifikacyjna;

  • W przypadku przeprowadzenia Etapu II minimum kwalifikującym do udziału
    w III etapie naboru jest uzyskanie przez kandydata co najmniej 60% możliwych
    do zdobycia w sprawdzianie pisemnym punktów (lub z poszczególnych jego części tematycznych) oraz uzyskanie jednego z sześciu najlepszych wyników.  Punktacja
    na sprawdzianie pisemnych, zostaje przedstawiona wszystkim kandydatom przed przystąpieniem do sprawdzianu pisemnego;

Techniki/metody naboru w zależności od sytuacji związanej z zagrożeniem COVID - 19 w naszym kraju , mogą ulec zmianie. Kandydat który spełnił wymagania niezbędne i zakwalifikował się do dalszych etapów naboru, zostanie osobiście poinformowany o metodach i technikach wyboru kandydata na ogłoszone stanowisko.

  • Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane
    z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną;
  • Oferujemy zatrudnienie wyłącznie na podstawie umowy o pracę na czas określony na czas realizacji projektu do 31.12.2022 r.

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie z siedzibą w Szczecinie przy ul. Teofila Firlika 20, 71-637 Szczecin, e-mail: sekretariat.szczecin@rdos.gov.pl .
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.szczecin@rdos.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
14.01.2022 11:31 Kornel Kozłowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Beata Konopa
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Ekspert do spraw wsparcia realizacji projektu nr POIS.02.04.00-00-0191/16 pn. „Inwentaryzacja cennych siedlisk przyrodniczych kraju, gatunków występujących w ich obrębie oraz stworzenie Banku Danych o Zasobach Przyrodniczych” - Asystent projektu 5.0 08.02.2022 14:04 Kornel Kozłowski
Ekspert do spraw wsparcia realizacji projektu nr POIS.02.04.00-00-0191/16 pn. „Inwentaryzacja cennych siedlisk przyrodniczych kraju, gatunków występujących w ich obrębie oraz stworzenie Banku Danych o Zasobach Przyrodniczych” - Asystent projektu 4.0 08.02.2022 13:57 Kornel Kozłowski
Ekspert do spraw wsparcia realizacji projektu nr POIS.02.04.00-00-0191/16 pn. „Inwentaryzacja cennych siedlisk przyrodniczych kraju, gatunków występujących w ich obrębie oraz stworzenie Banku Danych o Zasobach Przyrodniczych” - Asystent projektu 3.0 24.01.2022 13:43 Kornel Kozłowski
Ekspert do spraw wsparcia realizacji projektu nr POIS.02.04.00-00-0191/16 pn. „Inwentaryzacja cennych siedlisk przyrodniczych kraju, gatunków występujących w ich obrębie oraz stworzenie Banku Danych o Zasobach Przyrodniczych” - Asystent projektu 2.0 24.01.2022 13:19 Kornel Kozłowski
Ekspert do spraw wsparcia realizacji projektu nr POIS.02.04.00-00-0191/16 pn. „Inwentaryzacja cennych siedlisk przyrodniczych kraju, gatunków występujących w ich obrębie oraz stworzenie Banku Danych o Zasobach Przyrodniczych” - Asystent projektu 1.0 14.01.2022 11:31 Kornel Kozłowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}