Obwieszczenie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Szczecinie z dnia 27.12.2024 r., znak: WST-K.420.10.2024.JC.10 dot. przedsięwzięcia pn. „Przebudowa napowietrznej linii WN 110 kV relacji Gościno – Karlino – Białogard”, planowanego do realizacji w województwie zachodniopomorskim na terenie: - powiatu białogardzkiego: • w gminie miejskiej Białogard (obręby ewidencyjne nr 320101_10010, 320101_10011, 320101_10012, 320101_10013, 320101_10018), • w gminie Białogard (obręby ewidencyjne Redlino, Rościno), • w gminie Karlino (obręby ewidencyjne nr 320103_40001, 320103_40007, 320103_4008 oraz obręby ewidencyjne Chotyń, Karścino, Kowańcz, Kozia Góra, Krukowo, Lubiechowo, Pobłocie Wielkie), - powiatu kołobrzeskiego: • w gminie Gościno (obręb ewidencyjny Gościno-Dwór, Miasto Gościno, Mołtowo, Pobłocie Małe).
Materiały
Obwieszczenie_RDOS_Szczecin_WST-K.420.10.2024.JC.10-1Obwieszczenie_RDOS_Szczecin_WST-K420102024JC10-1.pdf 0.35MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 27.12.2024 10:02 Kornel Kozłowski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Beata Merecka
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Obwieszczenie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Szczecinie z dnia 27.12.2024 r., znak: WST-K.420.10.2024.JC.10 dot. przedsięwzięcia pn. „Przebudowa napowietrznej linii WN 110 kV relacji Gościno – Karlino – Białogard”, planowanego do realizacji w województwie zachodniopomorskim na terenie: - powiatu białogardzkiego: • w gminie miejskiej Białogard (obręby ewidencyjne nr 320101_10010, 320101_10011, 320101_10012, 320101_10013, 320101_10018), • w gminie Białogard (obręby ewidencyjne Redlino, Rościno), • w gminie Karlino (obręby ewidencyjne nr 320103_40001, 320103_40007, 320103_4008 oraz obręby ewidencyjne Chotyń, Karścino, Kowańcz, Kozia Góra, Krukowo, Lubiechowo, Pobłocie Wielkie), - powiatu kołobrzeskiego: • w gminie Gościno (obręb ewidencyjny Gościno-Dwór, Miasto Gościno, Mołtowo, Pobłocie Małe). | 1.0 | 27.12.2024 10:02 Kornel Kozłowski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP